2 ماه تجاوز وحشیانه به دختر 10 ساله با دست و پای بسته/ دادگاه متجاوز را تنها به 1/000/000 دلار جریمه نقدی محکوم کرد + عکس



اخبار,اخبارحوادث تجاوز

مرد شیطان صفتی که برای انتقام از نامزد سابقش دختر وی را دو ماه با دست و پای بسته مورد تجاوز وحشیانه قرار می داد، تنها به پرداخت 1/000/000 دلار جریمه نقدی محکوم شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ،بی خانمان متجاوز اهل " اوکلا هاما " دستگیر شد .

این مرد 32 ساله که در طی 2 ماه به یک دختر 10 ساله تجاوز کرد، سرانجام توسط پلیس در روز پنجشنبه در " تولسا " دستگیر شد .

آقای " گری ام جی گرودین " که او را به نام " مایکل کرودین " می شناختند در پی شکایت مادر قربانی 10 ساله به پلیس ،مورد پیگرد قرار گرفت و در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد که " گرودین " که این دختر را که سابقا با مادرش نامزد بود فریب داده و سپس به او به طور وحشیانه تجاوز کرده و این کار شرم آور را با تهدید کودک به مدت 2 ماه ادامه داده و همچنین از تجاوز به او با مبایلش فیلم گرفته و در صفحه فیس بوک با یکی از دوستانش به اشتراک گذاشته و ادعا کرده است که عاشق این دختر شده است .

در فیلمی که توسط پلیس بازبینی شد معلوم شد که او دستهای دختر را بسته و به زور به او تجاوز کرده است .

سرانجام وقتی این قربانی جرأت پیدا می کند تا این موضوع را با مادرش در میان بگذارد تجاوزها و اذیت و آزار های جنسی" گرودین " پایان می یابد .

او در دادگاه با اتهامات زیاد از جمله 18 مورد تجاوز و 15 مورد اذیت و آزار جنسی محاکمه شد و فقط به پرداخت 1/000/000 دلار جریمه نقدی محکوم شد .

 

 اخبار  حوادث  -  باشگاه  خبر  نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------