مرد شیشه ای جزئیات قتل پدر89ساله اش را تشریح کرد



مرد39ساله شیشه ای  به تشريح ماجراي قتل پدر پيرش پرداخت و به قاضي  دادسراي مشهد گفت: به خاطر اعتياد شديدي که به مصرف مواد مخدر صنعتي «شيشه» داشتم شب‌ها دير به منزل بازمي‌گشتم در حالي که پدرم خواب بود. بعد از فوت مادرم من در طبقه دوم منزل پدرم سکونت داشتم و به طور مجردي در آن جا زندگي مي‌کردم و پدرم در حياط را براي ورود من باز مي‌کرد.

شب حادثه نيز حدود ساعت يک بامداد بود که پس از مصرف شيشه به طرف منزل حرکت کردم اما هر چه در زدم پدرم در را باز نکرد. او به خاطر جرايمي که مرتکب مي‌شدم از دستم عصباني بود و حتي پول‌هايش را پنهان مي‌کرد. البته او ۸۹ ساله بود و با کمک مالي ديگر اعضاي خانواده‌ام زندگي را مي‌گذراند. من هم احساس مي‌کردم که نمي‌خواهد در حياط را باز کند. ديگر عصباني شده بودم که با تکه‌هاي آجر شيشه پنجره را شکستم.

صداي وحشتناک شکستن شيشه با فريادهاي من سکوت شب را شکست و برخي همسايگان از منازلشان بيرون آمدند. اين گونه بود که پدر در حياط را باز کرد و من در حالي که قصد داشتم به طبقه بالا بروم داخل راهرو با پدرم درگير شدم. ميله فلزي را برداشتم و با آن ضرباتي به نواحي مختلف بدنش فرود آوردم. دست و دماغ او شکسته بود و ناله مي‌کرد که با آجرهاي پشت در نيز ضرباتي به سرش زدم. او هنگام خواب، آجرها را پشت در اتاق مي‌گذاشت تا من وارد اتاقش نشوم!

متهم اين پرونده جنايي ادامه داد: آن شب وقتي پيکر بي‌حال پدرم روي زمين افتاد من هم ديگر به طبقه بالا نرفتم و در همان نزديکي خوابيدم. صبح روز بعد وقتي بيدار شدم ديدم پدرم نفس نمي‌کشد و جان خود را از دست داده است. ترسيده بودم و به همين دليل هم با رها کردن جسد پدرم از منزل گريختم. در بين راه تصميم گرفتم تا موضوع را به برادرم اطلاع بدهم. اين بود که با لباس‌هاي خون‌آلود به سمت خانه برادرم رفتم و به همسرش گفتم پدر را کشته‌ام! و با گفتن اين جمله از آن جا نيز فرار کردم. اما همسر برادرم که بيماري قلبي دارد با شنيدن اين خبر ناگهاني نقش بر زمين شده که او را نيز به بيمارستان برده بودند.

  جوان ۳۹ ساله شيشه‌اي  گفت: پس از مدتي نيز که همه راه‌هاي فرار را بسته ديدم به ناچار تصميم گرفتم تا خودم را تسليم پليس کنم که در همين هنگام نيز دستگير شدم. بنابراين گزارش، پس از اقرار صريح متهم به قتل پدر ۸۹ ساله‌اش و انطباق اعترافات وي با وضعيت موجود در محل جنايت، «قاضي سيدجواد حسيني» با صدور دستوري پايان بازسازي صحنه قتل را اعلام کرد و بدين ترتيب معتاد شيشه‌اي که دستش به خون پدر آلوده شده بود براي بيست و دومين بار روانه زندان شد تا پرونده او ديگر مراحل قانوني خود را طي کند.

سابقه خبر- بيست و سوم خرداد بود. قتل هولناک پيرمرد ۸۹ ساله‌اي با ضربات ميله آهني در خيابان شيرودي مشهد به قاضي ويژه قتل عمد اعلام شد و بدين ترتيب بررسي‌هاي قضايي درباره اين جنايت ادامه يافت. قاضي حسيني که در همان تحقيقات مقدماتي دريافت جنايت به خاطر اختلافات خانوادگي رخ داده است دستور دستگيري پسر مجرد مقتول را صادر کرد و اين گونه بود که پسر ناخلف در چنگ قانون گرفتار شد تا اين بار به اتهام «قتل پدر» محاکمه شود.

اخبار  حوادث  -  خراسان 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------