درب رادیاتور عابر را کشت



رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور پایتخت گفت: صبح دوشنبه ۲۹ تیر، باز شدن ناگهانی در رادیاتور اتوبوس شرکت واحد، منجر به مرگ عابر ۶۲ ساله شد.

به گزارش همشهری، سرهنگ مراد مرادی با اعلام این خبر گفت: حوالی ساعت 8 صبح امروز یک دستگاه اتوبوس شرکت واحد در مسیر جنوب به شمال خیابان بهارستان واقع در شهرک شهید باقری در حال حرکت بود که ناگهان در قسمت رادیاتور این اتوبوس در انتهای سمت راست آن باز شده و به شدت با صورت یک عابر پیاده برخورد کرده است.

وی با بیان اینکه این عابر پیاده مردی 62 ساله و در کنار خیابان ایستاده بود، گفت: برخورد در رادیاتور به صورت عابر پیاده منجر به فوت این فرد در دم شد.

رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور پایتخت درباره اینکه آیا در چنین حادثه‌ای راننده اتوبوس می‌تواند مقصر باشد یا خیر؟ افزود: راننده اتوبوس در این حادثه به دلیل عدم رعایت موارد ایمنی و برابر ماده 187 آیین‌نامه مقصر شناخته شد چراکه وی می‌بایست اقدامات لازم برای مهار در رادیاتور وسیله خود را انجام داده باشد.

مرادی به رانندگان اتوبوس و رانندگان حمل و نقل عمومی توصیه کرد که از بسته بودن تمامی درهای وسیله خود و همچنین سلامت و ایمنی آنها مطمئن شده و سپس شروع به حرکت کنند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور پایتخت اضافه کرد: رسیدگی به پرونده راننده اتوبوس از طریق مبانی قانونی در حال انجام است.


 اخبار حوادث  -  همشهری 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------