عامل زورگیری در مناطق خلوت شرق پایتخت دستگیر شد/دختران و پسران زیر 18 سال طعمه شرور خطرناک



رییس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس با اشاره به دستگیری یک سارق حرفه ای که با ایراد ضرب و جرح از نوجوانان سرقت می کرد، گفت:این متهم با تهدید سلاح سرد در ساعات و مکان های خلوت، اقدام به سرقت و زورگیری از نوجوانان می کرد که با تلاش پلیس پایتخت شناسایی و بازداشت شد.

سرهنگ امیر هوشنگ امیری، رییس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان  در تشریح جزییات این خبر گفت: با شکایت های متعدد در خصوص سرقت و زورگیری از نوجوانان دختر و پسر در محدوده خیابان جشنواره و جوادیه تهرانپارس از سوی یک سارق زورگیر، تیم های عملیاتی این کلانتری برای شناسایی و دستگیری متهم وارد عمل شدند و اقدامات انتظامی خود را آغاز کردند.

وی افزود: مدتی بعد مشخصات ارایه شده از سوی مالباختگان از متهم، از سوی پلیس آگاهی تهران بزرگ به همراه چهره نگاری متهم به دست آمده و ماموران پیشگیری، تجسس و اطلاعات کلانتری با در اختیار گذاشتن عکس متهم به تمامی گشت های انتظامی وارد عمل شدند و پاتوق ها و محل هایی که متهم اقدام به زورگیری می کرد شناسایی شد.

سرهنگ امیری عنوان داشت: در ادامه یکی از گشت های انتظامی کلانتری موفق شد این متهم را در همان محدوده خیابان جشنواره شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر و به کلانتری منتقل کند که در بازجویی های انجام شده از وی تعدادی سلاح سرد و گاز اشک آور غیر مجاز و همچنین اموال به سرقت رفته از مالباختگان کشف و ضبط شد.

رییس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس تصریح کرد: متهم در بازجویی های انجام مشده ضمن معرفی خود به نام "الف" اتهامات وارده مبنی بر زورگیری، ایراد ضرب و جرح با چاقو و سلاح سرد و همچنین سرقت به عنف اعتراف کرد و عنوان داشت که جوانان و نوجوانان دختر و پسر را با تهدید سلاح سرد به مکان های خلوت منتقل می کرده و آنها را مورد ضرب و جرح قرار داده و اموال آنها را اعم از وجه نقد، گوشی موبایل، ساعت به سرقت می برده است.

وی اظهار داشت: در بررسی های انجام شده از سوابق متهم مشخص شد که وی دارای چهار فقره سابقه کیفری دیگر در خصوص درگیری، سرقت، توزیع مواد مخدر است که در این خصوص متهم پس از اعتراف به تمامی جرایم و تکمیل پرونده راهی پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ شد تا در خصوص جرایمش رسیدگی لازم صورت گیرد.

 اخبار حوادث  - باشگاه  خبر نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------