آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

آبمیوه مسموم شگرد پسر شیک پوش برای سرقت از رانندگان



پسر جوانی كه به عنوان مسافر از رانندگان با آبميوه مسموم سرقت می‌كرد، از سوي پليس بازداشت شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ، چندی پيش مرد جوانی به دادسراي ناحيه دو تهران رفت و در شكايتي گفت: ديروز پسر جواني را به عنوان مسافر سوار خودروام كردم. او در راه به من يك آبميوه تعارف كرد و من هم خوردم. ولي  ديگر هيچ چيزي نفهميدم. وقتي بهوش آمدم فهميدم تمام پول ها و موبايل و ساعتم سرقت شده است.

با اعلام اين شكايت موضوع در دستور كار ماموران قرار گرفت و تلاش در اين خصوص آغاز شد. در ادامه سه مرد ديگر هم به دادسرا رفتند و شكايت مشابهي را مطرح كردند.

با اعلام اين شكايت ها مشخص شد كه  پسر جواني در حاليكه رانندگان را طعمه قرار می داد، با ظاهري مرتب و شيك در پوشش مسافر سوار ماشين طعمه هاي خود مي شد و آنها را با آبميوه مسموم بیهوش می کرد.

با بدست آمدن اين اطلاعات كارآگاهان در نهايت توانستند پسر جوان را شناسايي و دستگير كنند.

اين پسر در بازجويي ها با اعتراف به جرم خود گفت: هميشه بايد به داروخانه مي رفتم تا مقداري قرص خواب آور بخرم ، اين قرص ها هميشه همراهم بود تا بعد از شناسايي طعمه خود دست به كار شوم و نقشه ام را اجرا كنم. آنقدر به کارم مطمئن بودم که هیچ وقت فکر نمی کردم دستگیر شوم. معمولا هم به عنوان مسافر سوار خودروهای مختلف می شدم و به آنها می گفتم که قصد رفتن به اطراف تهران را دارم. زمانیکه به محل خلوتی می رسیدیم درحالیکه در راه طرح دوستی را با آنها می ریختم با آبمیوه مسموم آنها را بیهوش کرده و تمام وسایل و پولشان می دزدیدم.

با اعتراف اين پسر، وي با قرار قانوني روانه زندان شد و تحقيقات در اين خصوص ادامه يافت.

 

 اخبار حوادث -  باشگاه  خبر نگاران 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------