سرقت مسلحانه به‌خاطر «رخ دیوانه»



پسر جوان وقتی متوجه شد مرد آرایشگر به جای طرح «رخ دیوانه» طرح نامشخصی را روی کمرش تاتو کرده برای پس گرفتن پولش دست به سرقت مسلحانه زد.

به گزارش جام جم، دو هفته قبل پسر جوانی با مراجعه به دادسرای ناحیه 34 تهران از مردی به اتهام سرقت مسلحانه شکایت کرد.

رضا در شکایتش به بازپرس پرونده گفت: از سه سال قبل یک سالن زیبایی برای آقایان در پونک راه اندازی کردم و در آنجا برای مشتریان تاتو، خالکوبی و رنگ مو انجام می دهم. روز قبل احسان که از دوستان قدیمی ام بود همراه دو دوستش به سالن آمد و با تهدید سلاح، دستگاه تاتو، تلفن همراه و لپ تاپم را سرقت کرد. او ساعتی بعد تماس گرفت و ادعا کرد اگر پول تاتویی را که چند ماه پیش به من پرداخته به او پس ندهم اموالم را نمی دهد.

در پی این شکایت، ماموران موفق شدند اواخر هفته گذشته پسر 24 ساله را در منطقه افسریه شناسایی و دستگیر کنند.

با انتقال متهم به دادسرا، او در جلسه بازپرسی با قبول اتهام سرقت اموال سالن رضا گفت: مهر سال گذشته برای زدن یک «رخ دیوانه» به سالن زیبایی دوستم در پونک رفتم. او مدعی شد با گرفتن یک میلیون و 200 هزار تومان می تواند طرح این رخ را روی کمرم تاتو کند. به خاطر این که طرح یک فرشته روی کمرم بود، از او خواستم مراقب باشد تا آن طرح خراب نشود. او هم قول داد طرح مورد نظرم را خالکوبی کند. وقتی کارش تمام شد، طرح با آنچه دیده بودم بسیار تفاوت داشت .به همین دلیل درگیری لفظی پیدا کردیم. بعد از دو ماه او ادعا کرد طرح نیمه تمام مانده و می خواهد آن را کامل کند. به همین خاطر بازهم به سالن زیبایی او رفتم اما هرچه تلاش کرد، نتوانست طرح را دربیاورد. من که عصبانی بودم از او خواستم پولی را که بابت این کار پرداخت کرده بودم، پس دهد اما او هر بار به بهانه ای طفره می رفت.

موضوع را به دو نفر از دوستانم گفتم و آنها پیشنهاد کردند به جای پولم، وسایلش را سرقت کنیم. چند روز قبل همراه دو دوستم به سالن رضا رفتیم و با برداشتن دستگاه تاتو،لپ تاپ و تلفن همراهش از آنجا خارج شدیم. ما از سلاح استفاده نکردیم و نمی دانم علت طرح شکایت سرقت مسلحانه چیست. من فقط پولم را می خواستم حتی قبل از دستگیری دستگاه ها را تحویل ماموران پلیس آگاهی دادم.

با اعترافات احسان، بازپرس علی وسیله ایزد موسی متهم 24 ساله را به اتهام سرقت به عنف بازداشت کرد تا تحقیقات بیشتر از او در مورد سرقت انجام شود.


   اخبار   حوادث  -  جام جم 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------