سرقت میلیونی از ۲ آپارتمان در یک شب



پلیس در تعقیب دزدانی است که شبانه وارد آپارتمانی در شمال تهران شده و با خیال راحت دست به سرقت میلیونی زدند.

به گزارش همشهری، راز اين سرقت زماني فاش شد كه ساكنان آپارتماني در خيابان دولت تهران از مسافرت عيد فطر به خانه برگشتند. آنها به محض ورود با در باز آپارتمان طبقه اول و دوم روبه‌رو شدند و اين يعني، دزدان در نبود آنها به خانه‌شان دستبرد زده بودند.

يكي از مالباختگان در گفت‌وگو با همشهري مي‌گويد: سارقان كاملا حرفه‌اي عمل كرده بودند. پس از ورود به آپارتمان ابتدا به طبقه اول رفته و به آنجا دستبرد زده بودند. سپس راهي طبقه دوم شده و همه طلاها و جواهرات مرا دزديده بودند.

 وي ادامه داد: وقتي از ماجراي سرقت باخبر شديم و به جست‌وجوي داخل خانه پرداختيم، متوجه شديم از 60ميليون تومان طلا و جواهراتي كه در خانه داشتيم، اثري نيست و آنها بدون اينكه چيز ديگري سرقت كنند يكراست به محل نگهداري طلاها رفته و آنها را دزديده‌اند.

وي ادامه داد: دزدان از طبقه اول هم مقداري دلار و لوازم باارزش دزديده‌ بودند. آنها آنقدر خونسرد بودند كه حتي هنگام سرقت اقدام به استعمال مواد‌مخدر نيز كرده بودند و وقتي تحقيق كرديم متوجه شديم كه پس از سرقت از ساختمان ما، به ساختماني در كوچه بغلي نيز دستبرد زده و همه اموال باارزش زن و شوهري را كه به تازگي ازدواج كرده بودند به سرقت برده‌اند.

براساس اين گزارش، پرونده سرقت شبانه از آپارتمان‌هاي شمال تهران در پايگاه سوم پليس آگاهي تهران تحت رسيدگي است و تحقيقات كارآگاهان براي شناسايي و دستگيري دزدان ادامه دارد.


  اخبار  حوادث  -  همشهری   

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------