آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

مرگ سارق تلفن‌ همراه هنگام فرار



سارق تلفن همراه هنگام فرار تعادل موتورسیکلت را از دست داد و پس از تصادف جان باخت. همدست این سارق نیز که مجروح شده بود توسط مردم دستگیر شد.

به گزارش جام جم، بامداد جمعه ماموران کلانتری 107 فلسطین در جریان برخورد یک دستگاه موتور سیکلت با زمین در حوالی میدان ولی عصر قرار گرفتند. با حضور ماموران و امدادگران اورژانس در محل حادثه، تکنیسین های اورژانس اعلام کردند راکب موتورسیکلت بر اثر شدت جراحات جانش را از دست داده و سرنشین دیگر نیز بشدت مجروح شده است. با انتقال مجروح حادثه به بیمارستان و اعلام موضوع به بازپرس جنایی، او دستور تحقیق از مجروح حادثه و راننده خودرو را صادر کرد.

راننده خودرو در بازجویی ها گفت: ساعت 30 دقیقه بامداد همراه مادر و خواهرم به بیمارستان فیروزگر رفتیم. هنگام بازگشت وقتی سوار خودرو شدیم، دو پسر جوان با موتورسیکلت نزدیک شدند و گوشی خواهرم را از دست او قاپیده و به دستش آسیب رساندند. بلافاصله دو پسر سارق را تعقیب کردم و وقتی به آنها رسیدم، خواستم گوشی را پس دهند، اما باز هم فرار کردند. هنوز چند متری دور نشده بودند که راکب موتور تعادلش را از دست داد و زمین خورد.

در ادامه پسر سارق که از ناحیه دست و پا آسیب دیده بود، بازجویی شد.

جواد 24 ساله گفت به قصد سرقت در حال پرسه زنی بودیم که متوجه خودروی پژو شدیم. وقتی گوشی را سرقت کردیم، مرد راننده ما را تعقیب کرد که کنترل موتور را از دست دادیم و تصادف کردیم.

با اعتراف پسر سارق، بازپرس پرونده دستور بازداشت او و تحقیقات بیشتر را صادر کرد.


 اخبار  حوادث  - جام جم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------