انتشار تصاویرخصوصی مالباختگان برای رسیدن به مقاصد شوم



فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر خبر داد : فردی كه پس از سرقت گوشی های تلفن همراه شهروندان تصاویر خصوصی وخانوادگی آنها را در شبکه های اجتماعی منتشر می كرد شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش   باشگاه خبرنگاران جوان، فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با اعلام این خبر  گفت: در پی شكایت یكی از شهروندان مبنی بر اینکه گوشی تلفن همراه وی به سرقت رفته و  تصاویر خصوصی و خانوادگی وی از طریق شبکه های اجتماعی منتشر شده،بررسی  موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ "احمدی " افزود: پس از بررسی ها و انجام اقدامات گسترده فنی و تلاش شبانه روزی کارشناسان پلیس  فتا  ، متهم  شناسایی و  در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در تحقیقات به عمل آمده متهم پس از مواجهه با مستندات پلیس به جرائم ارتکابی اقرار و عنوان داشت با استفاده از گوشی سرقتی، اطلاعات شخصی و عکس های خصوصی که در گوشی ذخیره بود  را برای مقاصد شوم خود در شبكه های اجتماعی منتشر می كردم .

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر به همشهریان توصیه كرد:افرادی که با تهدیدات مشابه مواجه می شوند بجای پنهان کاری و التماس متهم، درسریع ترین زمان ممکن با پلیس تماس تا به موقع ادله جرم کشف و متهم دستگیر شود.

وی تاکید كرد: ذخیره كردن اطلاعات و تصاویر شخصی برروی تلفن های همراه و قرار دادن این گونه عکس ها برروی پروفایل یا رد و بدل کردن در شبکه های اجتماعی،كاملا اشتباه است و عواقب جبران ناپذیری را به  بدنبال دارد .

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر گفت:  از عموم مردم درخواست داریم در صورت مواجهه با موارد مشابه و سایر جرایم رایانه ای مراتب را سریعاً از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir گزارش یا با شماره تلفن پلیس فتا این فرماندهی 2187342 تماس حاصل نمایند.

 

 اخبار حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------