تکرار سریال ربودن زنان در پوشش مسافربر



اخبار,اخبارحوادث,تجاوز جنسی

دو پسر جوان که پس از ربودن دختر جوانی با پراید سفید، او را مورد آزار و اذیت قرار داده بودند، در عملیات ضربتی پلیس تهران شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش جام جم، ساعت 8 صبح 21 تیر امسال دختر جوانی به پلیس خبر داد دو پسر وی را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده اند. بلافاصله ماموران گشت کلانتری 146 حکیمیه به خیابان خلعتبری ـ محلی که شاکی اعلام کرده بود ـ اعزام و با دختر جوانی که بشدت ترسیده بود، روبه رو شدند.

دختر 28 ساله به نام لیدا در اظهاراتش گفت: مهندس صنایع هستم و در یک شرکت کار می کنم. ساعت 7 صبح به قصد رفتن به محل کارم، از بلوار پروین تهرانپارس سوار یک خودروی پراید سفید شدم تا به خیابان استخر بروم. راننده خودرو حوالی پل استخر مسیرش را به سمت اتوبان زین الدین تغییر داد و وقتی به او اعتراض کردم، مدعی شد مسیر لشگرک بسته است و باید از این مسیر برویم. تازه وارد اتوبان شده بودیم که پسر جوان درهای خودرو را قفل کرد. بار دیگر به او اعتراض کردم که این بار سرنشین جلو که لباس سربازی تنش بود، به صندلی عقب آمد و با تهدید چاقو سرم را زیر صندلی برد و مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. دقایقی بعد راننده خودرو نیز به صندلی عقب آمد و به زور مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. هر چه به او التماس کردم فایده ای نداشت. حتی با او درگیر شدم و صورتش را چنگ زدم. روی دست پسر راننده جای چاقو بود. آنها سپس مرا به حوالی اداره پست منتقل و از خودرو به بیرون پرت کردند.

با اعلام این شکایت و به دست آمدن سرنخ هایی از خودروی متجاوزان، ماموران موفق شدند عصر همان روز خودرو را در پمپ بنزین شهید بابایی شناسایی و راننده خودرو را که مردی 35 ساله بود، بازداشت کنند.

مرد راننده در بازجویی ادعا کرد، در زمان حادثه خودرو در اختیار یکی از دوستانش به نام وحید بوده است. ماموران با راهنمایی صاحب پراید، وحید و همدستش شاهین را سه روز قبل در شرق تهران دستگیرکردند.

روز گذشته با انتقال دو متهم به دادسرای جنایی، وحید 24 ساله با اعتراف به ربودن دختر جوان گفت: خودرو را دو روز قبل از دوستم گرفتم تا چند روزی با آن کار کنم. روز حادثه در حال رساندن شاهین به پادگان بودم که دختر جوان را تنها کنار خیابان دیدیم. وسوسه شدیم او را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار دهیم. دختر جوان را به عنوان مسافر سوار خودرو کردیم و به بهانه بسته بودن مسیر به انتهای اتوبان زین الدین بردیم و مورد آزار و اذیت قرار دادیم. سپس او را حوالی تهرانپارس از خودرو به بیرون پرت کرده و از ترس دستگیری، خودرو را به صاحبش تحویل دادیم.

شاهین 20 ساله نیز در بازجویی با تائید حرف های همدستش گفت: من سرباز هستم و آن روز تحت تاثیر وسوسه های شیطانی قرار گرفتم.

با اعترافات دو متهم به ربودن دختر 28 ساله و آزار و اذیت وی، هر دو با دستور محسن مدیرروستا، بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی بازداشت و به پلیس آگاهی منتقل شدند تا سایر جرایم احتمالی دو پسر جوان کشف شود.

بازپرس پرونده از زنان و دخترانی که توسط دو پسر شیطان صفت با پراید سفید در شرق تهران ربوده و مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند، خواست برای اعلام شکایت به اداره شانزدهم پلیس آگاهی در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

شیطان به جلدم رفت
شاهین20 ساله سرباز است و حدود ده ماه دیگر خدمتش به پایان می رسید، اما حالا به جرم آدم ربایی و تجاوز دستگیر شده و باید محاکمه شود. در حاشیه جلسه بازپرسی گفت وگویی کوتاه با او انجام دادیم که می خوانید.

سابقه کیفری داری؟
خیر. تا به حال به کلانتری هم نرفته بودم.

چند ماه است سربازی؟
13 ماه خدمت کردم و حتی یک مشکل هم در پادگان نداشتم.

چرا دست به این کار زدی؟
شیطان به جلدم رفته بود و انگار آن روز خودم نبودم. این نقشه وحید بود.

دختر جوان التماس نکرد؟
التماس کرد، اما من آن موقع خودم نبودم و گوشم بدهکار حرف هایش نبود. باور کنید همین یک بار بود. من آدم این کار نیستم و هیچ وقت سراغ این کار نمی روم.

می دانی چه مجازاتی در انتظارت است؟
نمی دانم . فقط تقاضای بخشش دارم.


اخبار  حوادث  - جام جم  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------