قتل هولناک دوست قدیمی به بهانه تفریح/ معمای تسویه حساب در کوهستان کشف شد



فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: جوان متهمی که همراهش را در کوهستان های منطقه برنگ روستای جره از توابع شهرستان دشتستان با شلیک گلوله به قتل رسانده بود، تسلیم پلیس شد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سردارحیدرعباس زاده روز دوشنبه درجمع خبرنگاران اظهار داشت: روز گذشته سه جوان به هویت معلوم از روستای جره شهرستان دشتستان درحالی که یک قبضه سلاح کلاشینکف به همراه داشتند برای تفریح به کوهستانهای برنگ عزیمت می کنند.

وی اضافه کرد: پس از رسیدن به محل مورد نظر متهم به قتل سلاح را به طرف یکی از همراهانش گرفته و درمورد اختلافات قبلی که با هم داشتند، بحث و مشاجره می کنند.

عباس زاده اظهارکرد: با اوج گرفتن مشاجره بین آنها فرد مسلح با شلیک یک گلوله جوان 22 ساله به هویت "الف" را از پای درآورد که با توجه به برخورد تیر به سینه مقتول و ناهمواری مسیر، گرمای هوا و خونریزی شدید منجر به مرگش شد.

وی یادآورشد: با اطلاع پلیس و عزیمت به محل حادثه یکی از متهمان به هویت "ح" در همان ساعت های اولیه و درنزدیکی محل وقوع حادثه دستگیر و در تحقیقات مقدماتی به شرح کامل ماجرا برای پلیس پرداخت.

عباس زاده گفت: متهم اصلی به هویت "الف" با همکاری خانواده اش کمتر از 10 ساعت پس ازحادثه خود را به پلیس تسلیم کرد و سلاح به کار رفته در قتل به همراه پنج تیر جنگی از او کشف شد.

وی بیان کرد: خانواده ها، بزرگان قوم و افراد با نفوذ محلی با تقویت نقش اصلاح گرانه خود در هدایت، مشاوره و همراهی با جوانان زمینه ایجاد چنین حوادث تلخی را از بین ببرند.

 اخبار حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------