نقشه عجیب کارگردان قلابی برای سرقت خودروی گران‌قیمت



کارگردان قلابی به بهانه فیلمبرداری صحنه عروسی، دختر جوان را فریب داد و با سوءاستفاده از او، خودروی ماکسیما را سرقت کرد. متهم برای افشای دیگر جرایمش تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

به گزارش جام جم، هفته گذشته مردی با حضور در شعبه دهم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 5 تهران از سرقت ماکسیمای خود خبر داد و گفت: بعد از سال ها یکی از دوستان قدیمی ام را دیدم و متوجه شدم چند روز دیگر جشن عروسی اش در شهرستان برگزار می شود، اما هنوز خودروی مناسبی برای شب عروسی پیدا نکرده است. من هم برای این که هدیه ای به دوست قدیمی ام داده باشم، به او گفتم می تواند از خودروی من استفاده کند.

وی خاطرنشان کرد: روز بعد خودرو را از من گرفت و به گلفروشی برد. بعد از دو ساعت همراه عروس سراغ من آمدند و تشکر کردند و قرار شد دو روز بعد خودرو را تحویلم دهند، اما خبری از دوستم و خودرو نشد، تلفن همراهش نیز خاموش است. به نشانی تالار عروسی اش در یکی از شهرهای شمالی رفتم، اما متوجه شدم چنین فردی در این تالار جشن عروسی برگزار نکرده است. او فریبم داد و خودرویم را سرقت کرد.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی و به دستور بازپرس انصاری، جستجو برای دستگیری سارق فراری و کشف خودروی ماکسیما آغاز شد. در ادامه تحقیقات پلیس بود که ماموران خودروی ماکسیما را در حالی که زن جوانی با لباس عروس داخل آن نشسته و حوالی مرکز خریدی در غرب تهران پارک شده بود، شناسایی و توقیف کردند.

عروس جوان مدام به ماموران می گفت در حال فیلمبرداری سکانسی از یک فیلم هستند و خودرو متعلق به پسر مورد علاقه اش است که این فیلم را تهیه و کارگردانی می کند و الان هم برای خرید وارد فروشگاه شده و برمی گردد. ماموران با توجه به ادعاهای دختر جوان وارد فروشگاه شدند، اما از پسر جوان خبری نبود. بنابراین دختر جوان را به اداره پلیس منتقل کردند.

دختر جوان در اظهاراتش گفت: چندی پیش با پسری آشنا شدم که مدعی بود کارگردان است و از من هم خواست در فیلمی که بزودی آن را کلید می زند، به عنوان بازیگر زن ایفای نقش کنم. قرار شد در فیلم جدیدش در نقش یک عروس جوان بازی کنم. با اعتماد به پسر جوان با او همراه شدم. وی مرا به چند فروشگاه مختلف برد و وسایلی را از آنجا خرید و در قبال آن چک هایی به مغازه داران می داد. زمانی که از او درباره بازی در فیلم پرس وجو کردم، مدعی شد دو فیلمبردار مخفیانه در حال فیلمبرداری هستند و من و تو اکنون در حال بازی در فیلم هستیم.

وی اضافه کرد: من هم گمان می کردم در حال بازی در فیلم هستیم. بعد مرا به خانه ای برد و در آنجا زنی، لباس عروس تنم کرد و یک ساعت بعد مرد جوان مرا سوار یک خودروی گل آرایی شده ماکسیما کرد و به ملاقات مردی رفتیم. مرد جوان دقایقی با او حرف زد و یک ساعت بعد مرا با همان لباس عروس مقابل خانه مان پیاده کرد. امروز هم سراغم آمد تا بقیه سکانس را برایش بازی کنم که مرا در خودرو جا گذاشت و ناپدید شد.

در این مرحله، ماموران خودروی سرقتی را به مالک آن تحویل دادند و زمانی که معلوم شد دختر جوان فریب خورده و از ماجرای سرقت خبر ندارد، او را آزاد کردند، اما سارق خودرو تحت تعقیب پلیس است تا با دستگیری وی، راز دیگر جرایم متهم فاش شود.


   اخبار  حوادث  -  جام  جم 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------