شکنجه تا سرحد مرگ به خاطر زخمی کردن گربه/ پسر بچه بی‌گناه زیر شکنجه های پدر سنگدل به کما رفت + تصاویر



یک پسر 7 ساله براثر شکنجه های پدرش به کما رفت .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،آقای " راندل لینت " 26 ساله اهل "دوگلاس" که پسر خود " جک" 7 ساله در حالی که بیهوش بود در 14 جولای به بیمارستان برد و ادعا کرد که پسرش از تخت افتاده است .

پزشکان پس ازبررسی کودک با کبودی های متعدد بر روی سر و سوختگی در ناحیه پای او مواجعه شدند و به آقای " لنت " مشکوک شدند و با پلیس تماس گرفتند.

اخبار,اخبارحوادث,کودک  آزاری


پلیس پس از دستگیری " لنت " و بازجویی از او در گزارش خود گفت : این پدر بی رحم که با پسرش مانند یک زندانی رفتار می کرد با اذیت و آزار " جک " و ندادن آب و غذای کافی باعث به کما رفتن این کودک بی گناه شد .

پلیس درادامه افزود: " جک " که به همراه پدر ونامادری و 2 خواهر و برادر دیگرش در یک خانه زندگی می کرد، توسط یک افسار محکم در اتاقش حبس بود به طوری که آقای " لینت " برای کنترل رفتار جک یک دوربین بر روی در اتاق نصب کرد و از طریق موبایلش او را مشاهده می کرد .

همچنین به او غذای رژیمی بدون شکر می داد و برای کم کردن دستشویی رفتن کودک مایعات او را به حداقل رساند .

اخبار,اخبارحوادث,کودک  آزاری


دربررسی بیشتر پلیس معلوم شد که آقای "لنت" به عنوان تنبیه " جک" را مجبور به تمیز کردن کف خانه با مایع سفید کننده می کرد که همین باعث ایجاد سوختگی شیمیایی در پاهای او شد و با ضرب و شتم قرار دادن او باعث جراحت های بسیار و کبودی های متعدد در بدن "جک "شد .

نامادری قربانی ،خانم " الکساندرا چاویک " در گزارش خود ادعا کرد که این شرایط بد زندگی " جک " براثر رفتارهای بد او بود و به دلیل زخمی کردن گربه و کتک زدن خواهر و برادرهای کوچکترش او را تنبیه کردیم .

"جک" وقتی به بیمارستان رسانده شد از کمبود وزن و کم آبی بدنش رنج می برد و در حال حاضر  به مدت 2 هفته بدون تغییر در شرایطش همچنان در حالت کما به سر می برد .

مادر اصلی " جک " در شکایتی خواستار مجازات " لنت " شد و گفت: که داستان آنها را که به دلیل رفتار بد " جک" او را تنبیه کرده اند، باور نمی کند..

" لنت " در دادگاه روز چهارشنبه به اتهام اذیت و آزار کودک و ضرب و شتم او محاکمه خواهد شد .

 

 اخبار حوادث  -  باشگاه خبر  نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------