ربودن زن جوان 10 روز بعد از آزادی از زندان



مرد جوان که به اتهام آدم‌ربایی دستگیر شده بود، پس از رضایت زن جوان از زندان آزاد شد، اما 10 روز بعد زن دیگری را به شیوه مشابه ربود. پرونده مرد آدم‌ربا برای محاکمه به دادگاه ارسال شده است.

به گزارش جام جم، 29 خرداد امسال مامور گشت پلیس تهران در خیابان کمالی متوجه پرتاب شدن دختر جوانی از داخل خودروی پراید به بیرون شد. مامور پلیس با مشاهده این صحنه، خودروی پراید را تعقیب و پس از دقایقی آن را متوقف کرد، اما راننده پیاده شد و به فرارش ادامه داد که دستگیر شد. زمانی که مامور پلیس همراه متهم به محل رها کردن خودرو بازگشتند، متوجه شدند سارقی از فرصت استفاده و خودروی پراید را سرقت کرده است.

راننده و دختر جوان برای تحقیقات به دادسرا منتقل شدند. با ارسال پرونده به دادسرای جنایی، دختر 27 ساله به بازپرس محسن مدیرروستا گفت: عصر جمعه از خانه مان در بلوار ابوذر قصد رفتن به میدان انقلاب را داشتم. منتظر تاکسی بودم که راننده پراید توقف و ادعا کرد به میدان انقلاب می رود. دقایقی بعد او با ادعای این که مسیر اصلی ترافیک است، تغییر مسیر داد. به او اعتراض کردم، اما مرد راننده تهدید کرد ساکت بنشینم که من در خودرو را باز کردم و به بیرون پریدم.

پسر جوان به نام عباس در بازجویی با قبول اتهامش ادعا کرد آن روز خیابان خلوت بود، وقتی دختر جوان را تنها دیدم، وسوسه شدم و او را سوار کردم، اما دقایقی بعد او خود را ازخودرو به بیرون پرت کرد.

در ادامه تحقیقات مشخص شد، پسر جوان ده روز قبل از زندان آزاد شده است. او پیش از این نیز به جرم ربودن زن جوانی دستگیر و پس از رضایت شاکی آزاد شده بود.

پسر جوان در باره پرونده قبلی اش هم گفت: چهار ماه قبل زن جوانی را از میدان آزادی به سمت جاده مخصوص سوار کردم. حوالی ایران خودرو وسوسه شدم او را مورد آزار و اذیت قرار دهم که زن جوان متوجه نیت من شد و از خودرو به بیرون پرید. بعد از دستگیری به دلیل این که او را مورد آزار و اذیت قرار نداده بودم، رضایت داد و آزاد شدم.

با اعتراف متهم، قاضی آرش سیفی برای وی به اتهام آدم ربایی قرار جلب دادرسی صادر کرد و متهم بزودی در دادگاه کیفری محاکمه می شود.


 اخبار حوادث  -  جام جم 
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------