اخاذی 40 میلیونی از زن آشنا با همدستی 2 مامور قلابی



نقشه مرد شیاد که با همدستی دو پلیس قلابی، زنی را تهدید و از او 40 میلیون تومان اخاذی کرده بود، هنگام اخاذی دوباره از طعمه‌اش فاش شد.

به گزارش جام جم، اوایل مرداد امسال زنی با حضور در پلیس آگاهی شهرستان جویبار از دو مامور قلابی به اتهام اخاذی میلیونی شکایت کرد. شاکی در اظهاراتش گفت: از مدتی پیش در یکی از بنگاه های ملکی جویبار کار می کردم که با مردی به نام علی آشنا شدم که در زمینه خرید و فروش ملک فعالیت داشت. او چند روز پیش به بنگاه آمد و مدعی شد می خواهد ویلایی را بفروشد.

وی ادامه داد: همراه اوبه خانه ویلایی رفتیم و در حال بازدید از آنجا بودیم که دو مرد که لباس پلیس به تن داشتند و بی سیم و دستبند همراهشان بود، وارد خانه ویلایی شدند. آنها به بهانه این که نباید من و علی تنها به این ویلا می آمدیم، به ما دستبند و چشم بند زدند و گفتند باید ما را برای تحقیقات به اداره پلیس منتقل کنند.

 

دقایقی بعد یکی از آنها از ما خواست مبلغ 50 میلیون تومان به او و همکارش بپردازیم تا ما را رها کنند. از ترس این که موقعیت زندگی و کاری ام به خطر بیفتد، تصمیم گرفتم این پول را به آنها بپردازم تا شاید رهایم کنند. به شهرستان بابلسر رفتیم و من 40 میلیون تومان از حسابم برداشت و به آن دو مامور پرداخت کردم. سه روز بعد از این حادثه یکی از دوستان علی در تماس تلفنی اعلام کرد همان دو مامور دوباره علی را بازداشت کرده اند و برای آزادی او 40 میلیون تومان پول می خواهند. اگر این مبلغ را نپردازیم دوباره به سراغ من می آیند و با تشکیل پرونده ای در این رابطه، علی و مرا به دردسر می اندازند.شاکی افزود: این مرد مدعی شد 20 میلیون تومان را او تهیه کرده است و از من خواست 20 میلیون تومان بقیه را هم من تهیه کنم. به حرف های این مرد اعتماد نکردم و موضوع را به خانواده علی اطلاع دادم که متوجه شدم علی بازداشت نشده است.

روز های پایانی هفته گذشته یکی از متهمان به نام عارف، با شاکی زن تماس گرفت و خواست پول درخواستی را به سه راهی دانشگاه این شهر بیاورد. ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شده و متهم را دستگیر کردند. متهم با انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی گفت: نقشه اخاذی های میلیونی از شاکی را علی طراحی کرده بود و با کمک دو نفر از دوستانمان که در نقش پلیس قلابی ظاهر شده بودند، از شاکی 40 میلیون تومان اخاذی کردیم. با اعتراف این مرد، علی نیز تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و در یکی از محله های شهر جویبار دستگیر شد و به جرم خود اعتراف کرد. تحقیقات برای دستگیری دو مامور قلابی توسط ماموران ادامه دارد.

 

 اخبار  حوادث -  جام  جم 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------