اتوبوس "ولوو" در آتش سوخت



فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: آتش‌سوزی اتوبوس با 15 مسافر در آزاد راه قزوین – رشت بدون تلفات جانی پایان یافت.

سرهنگ رضا اکبری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: ماموران پاسگاه کوهین قزوین تلفنی از وقوع یک مورد حریق خودرو در لاین جنوبی آزاد راه "قزوین – رشت" مطلع و بلافاصله در محل حاضر شدند.

وی افزود: در بررسی ماموران مشخص شد، یک دستگاه اتوبوس "ولوو" که از استان گیلان به سمت تهران در حرکت بود به دلیل نقص فنی دچار حریق شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین تصریح‌کرد: این اتوبوس حامل 15 مسافر بوده که خوشبختانه در این حادثه، تمامی 15 مسافر و راننده اتوبوس بدون هیچ‌گونه صدمه جانی صحنه سانحه را ترک و به آغوش خانواده برگشتند.

این مسئول انتظامی خاطرنشان کرد: حریق توسط ماموران آتش‌نشانی مهار و توسط عوامل امداد خودرو به پارکینگ منتقل شد.

چهار کشته و مجروح در سوانح رانندگی قزوین
سرهنگ بهرام زینلی رئیس پلیس‌راه استان قزوین نیز در گفت‌وگو با ایسنا خاطرنشان کرد: وقوع سه حادثه رانندگی در قزوین چهار کشته و مجروح برجای گذاشت.

وی توضیح داد: در نخستین سانحه روز گذشته در قزوین، یک دستگاه سواری پژو پارس در لاین جنوبی اتوبان "قزوین – تهران"، حوالی شهرک "کوندج" به دلیل عدم توجه به جلو، با یک دستگاه سواری پیکان برخورد که در این حادثه سرنشین 52 ساله خودروی پیکان بر اثر شدت جراحات در محل وقوع تصادف جان سپرده و راننده آن مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

زینلی اضافه کرد: همچنین در حادثه رانندگی دیگری، در لاین شمالی اتوبان "قزوین – زنجان" یک دستگاه وانت پیکان به علت عدم توجه به جلو با گاردریل برخورد و واژگون شد که در این سانحه نیز متاسفانه راننده این خودرو بر اثر شدت جراحات در دم فوت کرد.

وی اضافه کرد: در حادثه رانندگی دیگری یک دستگاه سواری پراید به دلیل عدم رعایت فاصله عرضی در آزاد راه "قزوین – زنجان" با یک دستگاه نیسان برخورد که در این سانحه راننده خودروی نیسان بر اثر شدت جراحات در محل وقوع تصادف جان سپرد.

رئیس پلیس‌راه استان قزوین از شهروندان خواست حین تردد با خودرو، فاصله طولی و سرعت مناسب را رعایت کنند، هشدارهای پلیس را جدی بگیرند و در صورت بروز تصادف منجر به خسارت در جاده‌ها و آزاد راه‌ها اگر وسیله‌ها قابل حرکت بودند بدون درنگ وسیله را به سمت راست هدایت و باعث ترافیک و راه بندان نشوید و در صورت بروز حوادث منجر به جرح ضمن حفظ صحنه و کمک به مجروحان و ایمن سازی محل حادثه با پلیس (110) تماس تا ماموران پلیس‌راه و راهنمائی و رانندگی به کار شما رسیدگی کنند.
 
اخبار  حوادث  -  ایسنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------