آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

دستگیری فردی به اتهام پخش تصاویر خصوصی



فردي كه با ايجاد پروفايلي در شبكه اجتماعي موبايلي لاين اقدام به انتشار تصاوير خصوصي يكي از شهروندان كرده وي موجبات هتك حيثيت و آبروريزي او را فراهم كرده بود توسط كارشناسان پليس فتاي فلاورجان اصفهان دستگير شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،سرهنگ " حسن نيكبخت " فرمانده انتظامي شهرستان فلاورجان بيان داشت : در پي شكايت خانمي جوان به پليس فتاي اين فرماندهي مبني بر هتك حيثيت او در فضاي مجازي بررسي پرونده در دستور كار اين پليس قرار گرفت.

اين مقام مسئول عنوان داشت: فرد شاكي در اظهارات خود عنوان كرد، فرد ناشناسي در شبكه اجتماعي لاين اقدام به ايجاد پروفايلي به نام وي و قرار دادن تصاوير شخصي او كرده است.

وي ادامه داد : در تحقيقات صورت گرفته مشخص شد كه فردي اخيراً از شاكي خواستگاري كرده و به دليل منفي بودن جواب وي او را چندين بار تهديد به انتشار تصاويرش كرده است.

سرهنگ نيكبخت گفت: با اظهارات شاكي و جمع آوري ادله ديجيتالي لازم در اين زمينه متهم ظرف 24 ساعت دستگير و در تحقيقات صورت گرفته عنوان كرد كه با شاكي قرار گذاشته بودم كه به خواستگاري وي بروم ولي او به يكباره از تصميم خود منصرف و پيشنهاد ازدواج من را رد كرد و من به قصد انتقام جويي از او تصاويرش را تهيه و آنها را در پروفايلي كه به نام او در لاين ايجاد كرده بودم اتشار دادم.

وي با بيان اينكه با اعتراف صريح متهم وي به همراه پرونده به دادسرا اعزام شدعنوان داشت: هر كسي كه به هر نحو اقدام به مزاحمت وهتك حيثيت در محيط مجازي نمايد بر اساس قانون جرائم رايانه اي افزون بر اعاده حيثيت به حبس و جزاي نقدي محكوم مي شود.


 اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر نگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------