مجازات سنگین در انتظار جوانی که برای تفریح دختران را می‌ربود



پسر جوان که با همدستی دوستانش و برای تفریح، دختران جوان را می‌ربود، پس از محاکمه به 123 ماه زندان محکوم شد.

به گزارش جام جم، بیستم آذر سال 1390 دختر 24 ساله ای با مراجعه به ماموران کلانتری نیاوران، از چند پسر جوان که وی را ربوده بودند، شکایت کرد. دختر جوان به نام ناهید در شکایتش به ماموران کلانتری گفت: من دستیار دندانپزشک در یک بیمارستان حوالی خیابان نیاوران هستم. عصر امروز با همکارم در حال رفتن به خانه بودیم که یک خودروی شاسی بلند مشکی مقابل ما توقف کرد و دو سرنشین آن به زور مرا سوار خودرو کردند. آنها که سه مرد جوان بودند، قصد داشتند دوستم را هم سوار خودرو کنند که او فرار کرد. آنها با تهدید چاقو و گاز اشک آور مرا به جای خلوتی حوالی جاده لشکرک برده و در آنجا دو نفر دیگر نیز به آنها ملحق شده و پنج نفری اموالم را سرقت و مرا حوالی تهرانپارس رها کردند.

با اعلام این شکایت، تحقیقات برای دستگیری آدم ربایان آغاز شد.

در حالی که ردی از متهمان به دست نیامده بود، سه ماه بعد مردی همراه دختر 22 ساله اش به دادسرای جنایی مراجعه و اعلام کرد دختر دانشجویش حوالی دانشگاه بومهن ربوده شده و آدم ربایان اموالش را سرقت کرده اند.

این مرد در شکایتش به بازپرس پرونده گفت: دخترم دانشجوی بومهن است. روز گذشته غیبتش طولانی شد و بعد در تماس تلفنی گفت در حال بازگشت به تهران بوده که تصادف کرده و در بیمارستانی در شرق تهران است. وقتی به آنجا رفتم، دخترم بشدت مضطرب بود. از او خواستم حقیقت را بگوید که عنوان کرد؛ چند پسر جوان او را از مقابل دانشگاه ربوده و کتک زده اند.

در ادامه دختر جوان به ماموران گفت: سه پسر جوان با خودروی شاسی بلند مشکی مرا از مقابل دانشگاه با تهدید چاقو و گاز اشک آور ربودند و با خود به جاده هراز بردند. آنها مشروب خوردند و حالت طبیعی نداشتند. بعد هم پول و طلاهایم را سرقت کردند. من سعی کردم خود را از خودرو به بیرون پرت کنم که موفق نشدم. در راه حرکت به تهران نیز به علت این که حالت طبیعی نداشتند، خودرو تصادف کرد. در ادامه تحقیقات با توجه به حرف های ضدونقیض دختر دانشجو، او در بازجویی تخصصی در مورد حادثه گفت: من با پسر جوانی به نام حمید دوست بودم. او یک خودروی شاسی بلند داشت و به دنبالم می آمد. آن روز نیز بعد از دانشگاه با هم به سفره خانه رفتیم که آنجا دو دوست حمید نیز به ما ملحق شدند و پس از خوردن مشروب اموالم را سرقت کردند. در حالی که تحقیقات برای شناسایی راننده خودروی شاسی بلند ادامه داشت ماموران متوجه شدند ربودن دختر جوان در نیاوران نیز کار حمید 27 ساله است. با به دست آمدن سرنخ هایی سرانجام حمید همراه یکی از متهمان به نام سعید در مرکز شهر شناسایی و دستگیر شدند.

پسر جوان اتهام ربودن دختر دانشجو از مقابل دانشگاه را رد، اما قبول کرد دختری را از خیابان نیاوران ربوده است.

پسر جوان گفت: همراه دوستانم برای سرقت و تفریح، دختر جوان را در نیاوران ربودیم. فکر می کردیم او پولدار است و می توانیم با سرقت از او پول خوبی به دست بیاوریم. در ادامه تحقیقات مشخص شد متهم دارای چند فقره سابقه کیف قاپی و ایراد ضرب و جرح بوده و از مجرمان سابقه دار است. با ارسال پرونده به شعبه 75 دادگاه کیفری استان تهران، حمید محاکمه و به 15 سال حبس و صد ضربه شلاق محکوم شد که این حکم با درخواست متهم برای تخفیف به 123 ماه کاهش یافت.

پرونده با دستور محمدمهدی مرشدلو قاضی اجرای احکام دادسرای ویژه سرقت تهران در مرحله اجراست.


 اخبار  حوادث  -  جام  جم 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------