آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

سکوت 8 ماهه قاتل آشنا شکست



پرونده ناپدید شدن پسر جوان پس از هشت ماه با دستگیری و اعتراف مظنون اصلی جنایت وارد مرحله تازه‌ای شد.متهم مدعی شده، جسد را در مغازه‌اش دفن کرده است.

به گزارش جام جم، اوایل آذر سال گذشته مرد میانسالی با مراجعه به پلیس از گم شدن پسر 22 ساله اش به نام محمد خبر داد. این مرد مدعی شد پسرم حوالی یافت آباد مغازه جگرکی دارد و دو شب قبل که به خانه آمد، با برداشتن صد میلیون تومان پول نقد که پس اندازش بود، از خانه خارج شد. دو روز است از او خبری ندارم و احتمال می دهم بلایی سرش آمده باشد. با ارسال پرونده به دادسرای جنایی، تیمی از ماموران به دستور بازپرس پرونده تحقیقات در این زمینه را آغاز کردند. در نخستین گام هویت او از بیمارستان ها، کلانتری ها و پزشکی قانونی استعلام شد، اما ردی از وی به دست نیامد.

کشف صحنه
کارآگاهان در گام بعدی به بررسی تماس های محمد پرداخته و متوجه ارتباط پسر جوان با زنی به نام حدیث شدند.

همزمان با کشف این سرنخ، زن 28 ساله به پلیس آگاهی احضار شد.

حدیث در جریان تحقیقات گفت: شب قبل از ناپدید شدن محمد، او به خانه ام آمد و ساعت 7 صبح تلفن همراهش زنگ خورد و او پس ازصحبت کردن با فردی ناشناس، سریع خانه ام را ترک کرد.

از سوی دیگر آخرین فردی که با تلفن همراه مقتول تماس گرفته بود در مشهد شناسایی شد. با احضار این مرد، او در جریان تحقیقات گفت: سیمکارت متعلق به من است، اما عمویم چند ماه قبل آن را از من سرقت کرد.

در مرحله بعدی عموی این فرد دستگیر شد که او اظهار کرد؛ سیمکارت را حوالی پل عبدل آباد تهران به پسر جوانی فروخته است.

اعتراف به قتل
پس از گذشت هشت ماه از ناپدید شدن پسر 22 ساله و در حالی که هیچ اطلاعی از سرنوشت او در دست نبود، بازپرس پرونده 20 روز قبل ردپای یکی از جگرفروشان تهران به نام جواد را در این ماجرا شناسایی کرد و مرد جوان دستگیر شد.

او ابتدا منکر هرگونه اطلاعی از سرنوشت محمد شد، اما دیروز در دادسرای جنایی لب به اعتراف گشود و گفت: من و محمد چند سالی است در یک محله و در دو مغازه جداگانه کار می کنیم. آبان سال گذشته او ادعا کرد نزدیک 90 میلیون تومان پس انداز کرده و می خواهد آن را به سکه و طلا تبدیل کند. من هم با توجه به شرایط مالی ام تصمیم به سرقت پول و قتل او گرفتم و در ادامه ادعا کردم دوستم طلافروش است و می توانم برای او طلا تهیه کنم.

برای اجرای نقشه ام یک سلاح شاه کش همراه 50 فشنگ را به قیمت یک میلیون و 800 هرار تومان خریدم. بعد هم کف مغازه ام چاه 8 متری کندم تا پس از قتل، جسد را داخل آن قرار دهم. صبح یکی از روزهای آذر سال گذشته محمد را به بهانه خرید طلا به مغازه کشاندم و او را با شلیک گلوله کشتم و جسدش را در چاه انداختم و پس از پر کردن چاه، کف مغازه را دوباره سرامیک کردم. 95 میلیون تومان پولی را که همراهش بود، سرقت کردم.

با اعترافات قاتل 25 ساله، سلاح شاه کش همراه 42 فشنگ از پشت بام مغازه جگرکی کشف شد.

بازپرس سعید احمدبیگی، از دادسرای جنایی تهران به ماموران ماموریت داده اعترافات متهم را درباره قتل و دفن جسد در مغازه بررسی کنند.


  اخبار  حوادث  -  جام  جم 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------