زورگیری بی‌رحمانه از مردم با پلاک سرقتی/ چاقوکشی برای ربودن گوشی‌های گران قیمت



فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از انهدام یک باند سرقت به عنف در بویراحمد خبر داد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ غلام‌‌عباس غلام‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان در شهرستان بویراحمد مبنی بر اینکه چند نفر با تهدید و سلاح سرد اقدام به سرقت تلفن همراه، وجوه نقد و وسایل وی کرده‌اند، این موضوع به‌صورت ویژه مورد پیگیری پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تلاش پلیس و فرماندهی انتظامی بویراحمد اعضای باند سرقت به عنف شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در حالی که قصد سرقت به عنف از چند نفر دیگر را داشتند، دستگیر شدند.

این مسئول در ادامه تصریح کرد: در تحقیقات اولیه متهمان منکر ارتکاب هرگونه سرقت شدند اما در برابر مدارک و مستندات پلیس به 11 سرقت به عنف با استفاده از چهار دستگاه خودرو اعتراف کردند.

غلام‌‌‌زاده عنوان کرد: اعضای این باند پنج نفره با تغییر پلاک خودرو‌های سرقتی اقدام به سرقت در شهرستان بویراحمد می‌کردند.

وی در ادامه از متلاشی شدن باند 10 نفره سرقت وسایل داخل خودرو خبر داد و گفت: در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی این باند شناسایی و سارقان به تعداد 47 فقره سرقت لوازم داخل خودرو در بویراحمد اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که تلفن 110 مرکز فوریت‌های پلیسی به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی و رسیدگی به مشکلات مردم است، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت برخورد با مورد مشکوک پلیس را در جریان قرار دهند.


 اخبار  حوادث  - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------