پرداخت بدهی با سکه‌های بستگان



مردی که به بهانه سرمایه‌گذاری، سکه‌های آشناهای خود را گرفته و متواری شده بود، دستگیر شد.

به گزارش فرهیختگان، چندی پیش با شکایت چند زن و مرد، ماموران در جریان وقوع یک کلاهبرداری حرفه‌ای قرار گرفتند. شاکیان به ماموران گفتند: «از چند وقت پیش سکه‌های خود را برای سرمایه‌گذاری در یک کار، به یکی از آشنایان خود دادیم تا کار کند و سود پولش را به ما بدهد، هرکس به اندازه خودش سکه داد و تا یکی، دو ماه سود سکه‌ها را گرفتیم.

ولی بعد از یکی، دو ماه مرد جوان ناپدید شد و خبری از سکه‌هایمان هم نشد. هرچه به دنبال او گشتیم اثری از او نبود و تازه متوجه شدیم که او کلاهبردار بوده و با سرقت سکه‌هایمان متواری شده است.»

بعد از اعلام این شکایت‌ها موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و تلاش در این‌باره آغاز شد، ردیابی‌ها در زمینه شناسایی متهم ادامه داشت و درنهایت او گرفتار قانون شد.

او پس از دستگیری تحت بازجویی قرار گرفت و با اعتراف به جرم خود به ماموران گفت: «چند وقتی می‌شد که بدهکار بودم و نمی‌دانستم پول طلبکارهایم را چطور پرداخت کنم. با خودم گفتم با گرفتن سکه‌های فامیل و آشناهایم، در یک کاری سرمایه‌گذاری کنم تا به پول برسم، ولی شکست خوردم و پول زیادی نصیبم نشد. برای همین تصمیم گرفتم با سرقت سکه‌هایی که برای سرمایه‌گذاری گرفته بودم، پول طلبکارها را بدهم.»

با اعتراف این مرد، او با قرار قانونی روانه زندان شد و تحقیقات درباره این پرونده در دادسرای ناحیه 12 ادامه دارد.
 
 اخبار  حوادث  - فرهیختگان

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------