آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

متهم را شناسایی کنید/ خرید سیگار و آجیل با کارت عابربانک سرقتی



 سارق حرفه‌ای پس از سرقت کیف دختر جوان با کارت عابربانک او 10 میلیون تومان سیگار و آجیل خرید.

چندی قبل دختر جوانی با مراجعه به کلانتری یوسف آباد با طرح شکایتی گفت: در خیابان امیرآباد، میدان قزل قلعه خودرویم را پارک کردم و برای خرید به میدان میوه و تره بار رفتم. وقتی بازگشتم متوجه سرقت کیفم از داخل خودرو شدم. از آنجا که کارت عابربانکم و رمز آن داخل کیف بود، سارق 10 میلیون تومان از آن برداشت کرده است. ماموران سپس به بررسی تراکنش مالی حساب مالباخته پرداخته و متوجه شدند، سارق با کارت بانکی شاکی از برخی مراکز خرید در خیابان های جمهوری، حافظ و میدان امام خمینی به خرید کالا اقدام کرده است.

با به دست آمدن این اطلاعات، ماموران به تحقیق از صاحبان این مرکز پرداختند و با بررسی دوربین مداربسته یکی از این فروشگاه ها موفق شدند چهره سارق 60 ساله را به دست بیاورند.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با انتشار این خبر اعلام کرد:قاضی پرونده خواسته عکس متهم بدون پوشش در روزنامه ها چاپ شود. از تمام شهروندان که موفق به شناسایی صاحب تصویر شده و اطلاعاتی درخصوص هویت، محل زندگی یا محل های تردد این شخص دارند، درخواست می شود اطلاعات خود را از طریق شماره تماس های 21865689 و 88505753 در اختیار کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

 

اخبار,اخبار حوادث  , سارق  حرفه  ای

 

 اخبار  حوادث  -  جام جم 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------