راز پنهان یک جنایت خانوادگی/ آیا پدر به همسر و فرزندانش سم خورانده است؟



مأموران پلیس بروجرد روز شنبه هفته جاری مطلع شدند اعضای یک خانواده در حالی‌که به‌شدت مسموم شده‌اند به بیمارستان انتقال یافته و دو نفر از آنها فوت شده‌اند.

کارآگاهان بلافاصله به مرکز درمانی رفتند و اطلاع پیدا کردند زن میان‌سال و دختر ١٢ساله‌اش فوت شده‌اند. آنها سعی کردند با بازجویی از پسر ١٤ساله خانواده، راز این ماجرا را فاش کنند. پسر نوجوان ابتدا گفت پدرش آنها را مسموم کرده است اما دقایقی بعد ادعای خودش را تکذیب کرد و گفت پدرش دخالتی در این ماجرا نداشت.


پسر ١٤ساله بعد از گفتن این جملات از هوش رفت و تحقیقات نیمه‌تمام ماند بااین‌حال، پلیس که احتمال وقوع جنایت خانوادگی را دور از ذهن نمی‌دید، تلاش خود را برای دستگیری پدر این خانواده آغاز کرد و مرد میان‌سال در ترمینال بروجرد بازداشت شد. او بعد از انتقال به پلیس آگاهی، گفت از مرگ همسر و دخترش بی‌اطلاع است. این مرد توضیح داد: «من در تهران کار می‌کنم و مرتب در رفت‌وآمد هستم، زمان وقوع حادثه نیز در منزل نبودم».

مظنون اصلی پرونده به آزمایشگاه پزشکی‌قانونی منتقل و معلوم شد اعتیاد ندارد. از سویی کارآگاهان پی بردند همسر او سابقه افسردگی و حتی اقدام به خودکشی دارد به همین دلیل فرضیه تازه‌ای شکل گرفت مبنی بر اینکه متهم واقعا نقشی در مرگ همسر و فرزندانش نداشته است.

کارآگاهان برای رسیدن به نتیجه قطعی منتظر ماندند، بلکه پسر نوجوان به هوش بیاید این در حالی بود که آزمایش‌های پزشکی نشان می‌داد این افراد سمی قوی خورده‌اند. سرانجام پسر ١٤ساله به هوش آمد و مأموران دوباره از او بازجویی کردند. او بار دیگر پدرش را به‌عنوان قاتل معرفی کرد و این دفعه جزئیات واقعه را توضیح داد.

او گفت: «پدر و مادرم هفته پیش چند بار با هم دعوا کردند تا اینکه روز حادثه پدرم برای آشتی‌کردن، از بیرون غذا خرید وقتی غذا خوردیم او به هر کدام از ما یک قرص داد و گفت این قرص‌ها انرژی‌زا و خیلی مفید است. وقتی آنها را خوردیم، پدرم از خانه بیرون رفت. چند دقیقه بعد مادر و خواهرم درد شدیدی را احساس کردند طوری که روی زمین افتادند و دیگر نمی‌توانستند تکان بخورند بعد از آن، درد سراغ من آمد اما با هر زحمتی که بود توانستم خودم را خیابان برسانم و از مردم کمک بخواهم. مردم ما را با آمبولانس به بیمارستان رساندند».

کارآگاهان بعد از شنیدن این اظهارات بار دیگر به بازجویی از پدر خانواده پرداختند اما او هنوز به ارتکاب قتل اقرار نکرده است. سرهنگ علیرضا دلیری، فرمانده انتظامی بروجرد، دراین‌باره گفت: «اظهارات پسر خانواده پرده از قتل مشکوک مادر و دخترش برداشت و اکنون در انتظار اعترافات پدر خانواده هستیم». وی افزود: در صورت نهایی‌شدن علت قتل، اطلاع‌رسانی کاملی درباره  این حادثه صورت می‌گیرد. 


  اخبار  حوادث  - شرق 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------