جنایت، پایان رقابت عشقی



 مردی که در جریان رقابت عشقی همکارش را به قتل رسانده است، در بازجویی‌های پلیسی جزئیات جنایت را شرح داد.

به گزارش شرق  ، وقوع درگیری منجر به جنایت در بزرگراه ایرانپارس ساعت ١٥:٤٠ روز پنجشنبه دو هفته پیش به پلیس اعلام و با حضور مأموران در محل، مشخص شد جوانی ٣٠ساله به نام «مصطفی» بر اثر اصابت ضربه جسم نوک‌تیز به ناحیه چپ سینه به قتل رسیده و قاتل نیز از محل ارتکاب جنایت متواری شده است.


کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی ضمن شناسایی هویت قاتل ٢٣ساله به نام «پوریا»، به تحقیق از شاهدان صحنه جنایت پرداختند. محل جرم، مکان کسب‌وکار تعدادی از دست‌فروشانی است که هر روز آنجا بساط می‌کنند و درگیری نیز میان دو نفر از غرفه‌داران رخ داده بود.


یکی از غرفه‌داران در اظهاراتش به‌ کارآگاهان گفت: «حدود ساعت ١٥ شنیدم در پایین غرفه و کنار خیابان صدای دادوفریاد می‌آید. به سمت پیاده‌رو رفتم و دیدم پوریا با یکی دیگر از غرفه‌داران به نام مصطفی درگیر شده است. زمانی‌که به سمت آنها رفتم، پوریا را دیدم که درحالی‌که یک قبضه چاقو به دست داشت، در حال فرار بود. مصطفی نیز روی زمین افتاده و خون زیادی از وی رفته بود. بلافاصله با پلیس و اورژانس تماس گرفتیم».


کارآگاهان ضمن شناسایی مخفیگاه متهم در خیابان شهید ستاری، بلوار فردوس غرب، او را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.


در شرایطی که گمان می‌شد انگیزه ارتکاب جنایت، اختلاف بر محل بساط دست‌فروشی است، متهم در اعترافات خود درباره انگیزه جنایت گفت: «من و مصطفی از حدود دو سال پیش با یکدیگر دوست بودیم. در این مدت من به یکی از دختران غرفه‌دار به نام مریم علاقه‌مند شدم و مریم نیز در امور غرفه‌داری به من کمک می‌کرد. چند روز قبل از درگیری، من به صحبت‌کردن مریم با مصطفی اعتراض کردم و از مریم خواستم ارتباط خودش را با مصطفی قطع کند اما مریم گفت: «هرچه باشد مصطفی از تو روانی و دیوانه، بهتر است». همین موضوع باعث شد نسبت به مصطفی کینه به دل بگیرم».


متهم درباره روز حادثه نیز به ‌کارآگاهان گفت: «مریم حدود ساعت ١٤ با من تماس گرفت و پرسید چرا در غرفه نیستم جواب دادم در مسیر آمدن به بازارروز هستم. پشت تلفن از او پرسیدم کجاست که عنوان کرد در غرفه مصطفی نشسته است. پس از شنیدن این خبر، بسیار عصبانی شدم. زمانی‌که به بازار روز رسیدم، مریم از بازار رفته بود. به سمت غرفه مصطفی رفتم و دیدم او در حال خالی‌کردن بسته‌های پوشاک است. بدون هیچ مقدمه‌ای با چاقویی که همراه داشتم، ضربه‌ای به سمت او زده و سپس چاقو را به سینه‌اش فرو کردم و به‌سرعت از محل متواری شدم». سرهنگ آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با تأیید این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت، قرار بازداشت موقت توسط مقام قضایی صادر شده و متهم به منظور انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است».

اخبار  حوادث - شرق 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------