آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

دوئل مرگبار دستفروش‌های عاشق



درگیری دو پسر دستفروش بر سر دختر جوان با جنایت پایان یافت.

به گزارش جام جم، رسیدگی به این پرونده از عصر سه شنبه گذشته و همزمان با گزارش قتل مردی در بزرگراه ایرانپارس، خیابان شقایق در دستور کار پلیس قرار گرفت. ماموران پس از حضور در محل، با جسد مصطفی 30 ساله رو به رو شدند که با ضربه چاقو به قتل رسیده بود.

تحقیقات محلی نشان داد قاتل به نام «پوریا» 23 ساله از دوستان مصطفی بوده که هر روز در آن محل بساط می کردند. عصر سه شنبه آنها با هم درگیر شدندکه پوریا دوست خود را به قتل رساند و از محل گریخت.

کارآگاهان با شناسایی هویت قاتل تجسس برای دستگیری او را آغاز و ظهر چهاردهم مرداد او را در بلوار فردوس دستگیر کردند.

در شرایطی که تصور می شد انگیزه ارتکاب جنایت، اختلاف بر سر محل بساط دستفروشی بوده، متهم در اعترافات خود درخصوص انگیزه جنایت عنوان کرد: من و مصطفی از حدود دو سال پیش با یکدیگر دوست بودیم.

در این مدت من به یکی از خانم های غرفه دار به نام مریم علاقه مند شدم و او در امور غرفه داری به من کمک می کرد. چند روز قبل از درگیری من به صحبت کردن مریم با مصطفی اعتراض کردم و از مریم خواستم ارتباط خودش را با مصطفی قطع کند اما مریم گفت: «هرچه باشد مصطفی از توی روانی و دیوانه بهتر است» و همین موضوع باعث شد تا نسبت به مصطفی کینه به دل بگیرم. روز حادثه ساعت دو بعدازظهر در حال رفتن به بازار روز بودم که مریم با من تماس گرفت که چرا در غرفه نیستم و گفت در محل بساط مصطفی منتظر من است. پس از شنیدن این موضوع، بسیار عصبانی شدم و زمانی که به بازار روز رسیدم، مریم از داخل بازار رفته بود. به سمت غرفه مصطفی رفتم و دیدم او در حال خالی کردن بسته های پوشاک است؛ بدون هیچ مقدمه ای با چاقویی که همراه داشتم، ضربه ای به او پرتاب کرده و چاقو را در سینه اش فرو کردم و بسرعت از محل متواری شدم.

علاقه ما به مریم باعث این جنایت شد و حالا از کار خود پشیمانم.

متهم پس از اعتراف به قتل با دستور قاضی جمشید ایلخانی، بازپرس جنایی تهران، برای تحقیقات بیشتر تحویل کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی شد.

 

 اخبار حوادث  -  جام  جم 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------