سقوط مرگبار دو جوان افغان از ساختمانی در فرمانیه تهران/ ریزش دیوار و خسارت به 9 خودروی صفر کیلومتر



سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران حوادث 24 ساعت گذشته پایتخت را تشریح کرد.

 سید جلال ملکی در گفتگو  با خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح اخبار حوادث 24 ساعت گذشته پایتخت اظهار داشت: در ساعت 15:36روز گذشته خبر سقوط بالابر در منطقه فرمانیه خیابان سنبل به سامانه 125 اعلام و ماموران دو ایستگاه آتش نشانی به این محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در یک ساختمان 10 طبقه در حال ساخت که این ساختمان چهار طبقه منفی داشته کارگران مشغول کار بودند، گفت: دو کارگر با استفاده از بالابر مشغول حمل مصالح ساختمانی بوده که به یکباره این بالابر از طبقات بالایی به طبقه منهای چهارم این ساختمان سقوط و دو کارگر در داخل بالابر محبوس شدند.

ملکی افزود: آتش نشانان پس از انجام اقدام لازم دو کارگر گرفتار شده در داخل بالابر را خارج و تحویل عوامل اورژانس داده که به تشخیص عوامل اورژانس مشخص می شود دو کارگر 21 و 25 ساله تبعه افغانستانی به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داده اند.

* ریزش دیوار و خسارت به 9 خودروی صفر کیلومتر
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به حوادث روز گذشته پایتخت اشاره کرد و گفت: در ساعت 14:12 روز گذشته ریزش دیوار بالکن یک نمایندگی فروش خودروسازی در خانی آباد خیابان صمدی به سامانه 125 اعلام و ماموران ایستگاه 22 آتش نشانی به محل اعزام شدند.

وی افزود: بدلیل تخریب شدن دیوار بالکن این نمایندگی فروش خودرو، 9 خودروی صفر کیلومتر از جمله دو دستگاه پراید 132، دو دستگاه پراید 111 و چندین دستگاه خودروی سواری دیگر دچار خسارت شدند.

ملکی گفت: خوشبختانه در این حادثه به فردی آسیب نرسیده است.

* نجات معجزه آسای یک جوان از چاه
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در ادامه از نجات معجزه آسای یک جوان 25 ساله در دیواره های یک چاه اشاره کرد و افزود: در ساعت 17:09 روز گذشته بدنبال تقاضای کمک از سوی آتش نشانی بومهن گروه نجات 10 سازمان آتش نشانی شهر تهران به محل اعزام شد.

وی گفت: در قسمت حیاط یک منزل مسکونی یک چاه به ارتفاع 20 متر که حدود پنج متر آن آب وجود داشته یک جوان قوی هیکل 25 ساله از دهانه چاه به داخل چاه سقوط کرده و به شکل معجزه آسایی در بین دو دیواره این چاه گرفتار می شود.

ملکی افزود: بدلیل آنکه تجهیزات فنی آتش نشانان بومهن ضعیف بود تنها این جوان را به وسیله طناب در بین دو دیواره نگه داشته که در ادامه با حضور آتش نشانان شهر تهران و با استفاده از تجهیزات لازم فنی وی از بین دیواره دو چاه به سلامت به بیرون چاه خارج و نجات یافت.

  اخبار  حوادث  - باشگاه خبر  نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------