آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

مجرم خطرناک مشهد در ملاءعام اعدام شدند/ آزار و اذیت دختران جوان در تاکسی زرد رنگ



دو جوان شرور که به اتهام تجاوز به عنف به اعدام محکوم شدند، صبح امروز در ملاء عام پای چوبه دار رفتند.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، دو جوان شرور که به اتهام تجاوز به عنف به اعدام محکوم شدند، صبح امروز در ملاء عام پای چوبه دار رفتند.

دادستان عمومی و انقلاب مشهد در محل اعدام متجاوزان گفت: این مجرمان خطرناک به جرم ربودن دختران جوان و آزار و اذیت آنها، پس از گذشت هفت ماه از زمان دستگیری به اعدام محکوم شدند.

غلامعلی صادقی افزود: این دو محکوم 24 و 25 ساله با استفاده از تاکسی زردرنگ بین شهری، دختران مسافر را طعمه نیات پلید خود می کردند.

گفتنی است،‌ ماجرای پرونده گرگ های زرد از 19 آبان سال گذشته در حالی در دستور کار پلیس آگاهی خراسان رضوی قرار گرفت که 2 جوان 24 و 25 ساله با استفاده از تاکسی زردرنگ بین شهری، دختران مسافر را طعمه نیات پلید خود می کردند. بنابراین گزارش، کارآگاهان با دستورات ویژه قاضی حسینی پس از حدود یک ماه موفق به دستگیری 2 متهم این پرونده شدند. پس از تکمیل تحقیقات در دادسرا، کیفرخواست این پرونده توسط قاضی «علی موحدی راد» (معاون دادستان مشهد) صادر شد و بدین ترتیب این پرونده دیگر مراحل قانونی خود را طی کرد و متهمان به اعدام در ملاء عام محکوم شدند. شایان ذکر است پرونده متهم سوم که با اعترافات همدستانش دستگیر شد، همچنان در حال رسیدگی است.


اخبار حوادث  -  باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------