آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

قتل همسر جوان در تگزاس، چند روز پس از زندگی مشترک/ کودکان شاهد جنایت بودند



«جان دی وتر» 31 ساله اهل«تگزاس» امریکا در یک حمله وحشیانه به همسر خود «میچل بکر» را به وسیله یک چاقو او را به قتل رساند .

براساس گزارش پلیس تگزاس این حمله وحشیانه در یک خانه کانکسی در حالی رخ داد که 2 فرزند هفت و هشت ساله در حال  تماشای این جنایت بودند .

پلیس در ادامه افزود : وقتی پلیس و اوژانس براساس گزارش همسایه ها خود را به محل جنایت که واقع در «منتگومری» رساندند دریایی از خون جاری شده بود و قربانی که از جراحت های قابل توجه رنج می‌برد را به بیمارستان منتقل کردند، اما چندی بعد مرگ وی اعلام شد .

پلیس این همسر بی رحم و جانی را که در داخل یک مغازه در نزدیک خانه اش بود دستگیر و سلاح کشنده که یک کارد بزرگ بود را ضبط کرد.

همچنین معلوم شد که این مرد جنایت کار پدر این 2 فرزند نیست و به تازگی با مادر آنها ازدواج کرده است.

این جنایتکار که در حال حاضر در بازداشت به سر می برد و پلیس در حال بررسی بیشتر به منظور یافتن انگیزه و چگونگی جزئیات قتل است. این در حالی است که 2 کودک از مرگ مادرشان مطلع نیستند و منتظر برگشتن مادر از بیمارستان به خانه هستند. آنها به دلیل نداشتن اقوام در نزدیکی محل سکونت خود در کانون کودکان تگزاس نگهداری می‌شوند.


  اخبار حوادث  - میزان 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------