اجرای نقشه کشتن برادر در جشن عروسی



دو پسر جوان به دلیل اختلافات خانوادگی نقشه قتل برادر بزرگ‌تر خود را در جشن عروسی اجرا کردند.

به گزارش جام جم، شامگاه 8 مرداد امسال مردی با مرکز فوریت های پلیسی 110 شهرستان اراک تماس گرفت و از درگیری خونینی در یک جشن عروسی خبر داد.

ماموران انتظامی با حضور در محل حادثه مشاهده کردند مردی میانسال به نام محسن بر اثر اصابت ضربه های چاقو بشدت زخمی شده است. ماموران مرد زخمی را از طریق امدادگران اورژانس به بیمارستان منتقل کردند، اما ساعاتی بعد به دلیل شدت خونریزی تسلیم مرگ شد.

در این مرحله، ماموران به تحقیق از خانواده مقتول و شاهدان جنایت در مجلس عروسی پرداختند که مشخص شد عاملان حادثه دو برادر مقتول بوده اند که با وی درگیر شده و یکی از آنها این جنایت را مرتکب شده است.

با مشخص شدن هویت قاتل فراری و برادرش، آنها تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند. ماموران همزمان با شروع تحقیقات به خانه پدری مقتول رفتند تا شاید ردی از متهمان فراری پیدا کنند، اما معلوم شد این دو جوان خانه را ترک کرده و کسی از آنها خبری ندارد. جستجو برای دستگیری آنها ادامه داشت تا این که مردی با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفت و خبر داد یکی از دو متهم فراری که در جریان درگیری خونین زخمی شده، برای درمان به یکی از بیمارستان های شهر آمده و تحت درمان قرار دارد.

در این مرحله، ماموران برای بررسی موضوع و دستگیری متهم وارد عمل شدند و عامل جنایت را در بیمارستان دستگیر کردند. با انتقال فرد دستگیر شده به اداره جنایی، وی بازجویی شد و به قتل برادرش اعتراف کرد و گفت: من و برادرم محسن مدت ها بود که به دلیل مسائل مختلف با هم اختلاف داشتیم. شب حادثه تصمیم گرفتم، از او انتقام بگیرم. بنابراین با اطلاع از این که برادرم همراه خانواده اش در آن جشن عروسی حضور دارند، موضوع را با برادر کوچک ترم که او نیز از وی کینه به دل داشت، در میان گذاشتم و دو نفری سراغ برادرم رفتیم.

متهم به قتل اضافه کرد: ابتدا درگیری ما لفظی بود، اما با بالا گرفتن این درگیری، با چاقویی که به همراه داشتم، ضربه هایی به محسن زدم. افراد حاضر در جشن عروسی تلاش کردند چاقو را از دستم بگیرند و برادرم را نجات دهند، اما نتوانستند و در جریان این زد و خورد خودم هم آسیب دیدم. زمانی که برای درمان به بیمارستان رفتم، دستگیر شدم. روز بعد نیز برادر متهم شناسایی و دستگیر شد که در بازجویی به شرکت در این قتل اعتراف کرد. متهمان دو روز پیش صحنه جنایت را بازسازی کرده و روانه زندان شدند.

 

 اخبار  حوادث  -  جام جم 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------