چاقوکشی خونبار برای سرقت کیف‌ پول‌ رهگذران/ اعتراف به ده‌ها فقره زورگیری در یک شب + عکس



سه جوان خلافکار که با همکاری یکدیگر اقدام به زورگیری از مردم می‌کردند، با هوشیاری یکی از اهالی منطقه پیروزی لو رفتند و دستگیر شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،‌ در ساعت 23:50 مورخه 05/04 /1394 احدی از شهروندان طی تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی اعلام نمود که سه نفر جوان در حال وارسی محتویات چندین کیف زنانه و مردانه در منطقه پیروزی – خیابان بروجردی هستند .

با حضور مأمورین کلانتری 110 شهدا ، این سه جوان در حالیکه دهها کیف زنانه و مردانه را وارسی کرده بودند ، بهمراه کیسه حاوی کیف های زنانه و مردانه شناسایی و جهت انجام تحقیقات به کلانتری منتقل شدند .

پرونده در پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ :
با توجه به کشف دهها کیف زنانه و مردانه از ، هر سه متهم دستگیر شده به ناچار لب به اعتراف گشوده و به سرقت تمامی کیف های کشف شده به شیوه زورگیری و کیف قاپی اعتراف کردند .

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "کیف قاپی" و به دستور شعبه دوم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

اعتراف به دهها فقره سرقت تنها در یک روز ( روز دستگیری ) :
با انتقال سه متهم بنام های "بهمن . الف" ( 35 ساله ) ، "مصطفی . م" (  25 ساله ) و "محمدحسین . ک" ( 21 ساله ) به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ و آغاز تحقیقات ، هر سه نفر آنها در همان اعترافات اولیه عنوان کردند که در همان تاریخ دستگیری اقدام به دهها فقره کیف قاپی و زورگیری در مناطق مختلف شهر تهران کرده و در زمان دستگیری نیز در حال تقسیم اموال و پول های بدست آمده از سرقت ها در میان خود - در مقابل منزل سرکرده گروه بنام مصطفی -  بودند که توسط مأمورین کلانتری 110 دستگیر شده اند .

در ادامه تحقیقات و با بررسی سوابق متهمین مشخص شد که سرکرده گروه بنام مصطفی از مجرمین سابقه دار در زمینه ارتکاب جرایم مختلف "کیف قاپی" ، "سرقت" ، "مشارکت در سرقت با سلاح سرد مقرون به ایراد ضرب و جرح عمدی با چاقو" ، "اخلال در نظم عمومی" و "مشارکت در تخریب به شیوه ایجاد حریق عمدی" است . 

شناسایی دهها مالباخته :
با بررسی مدارک بدست آمده از متهمین ، کارآگاهان موفق به شناسایی دهها مالباخته ای شدند که همگی آنها در همان تاریخ دستگیری متهمین مورد سرقت قرار گرفته بودند ؛ یکی از شکات خانم پس از حضور در پایگاه ششم آگاهی ، ضمن شناسایی متهمین در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " در ساعت 21:00 مورخه 04/05/1394 ، در خیابان 156 غربی تهرانپارس به صورت پیاده در حال تردد بودم که یک دستگاه موتورسیکلت با دو نفر سرنشین به من حمله ور شد ؛ مرا به زمین انداخته و اقدام به سرقت کیف دستی همراهم کردند" ؛ شاکی دیگری در اظهارات خود عنوان داشت : "در ساعت 21:30 مورخه 04/05/1394 ، در خیابان رسالت مورد حمله دو نفر از متهمین قرار گرفته و آنها با کشیدن چاقو تهدید به زدن اقدام به سرقت کیف بنده کردند " .

اخبار,اخبارحوادث,سرقت کیف


یکی از شکات که از ناحیه زیر چشم چپ دچار آسیب دیدگی شدیدی ناشی از اصابت چاقو قرار گرفته بود ، ضمن شناسایی متهمین در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : "در ساعت 22:00 مورخه 04/05/1394 در مقابل داروخانه سیزده آبان در حال عبور از عرض خیابان بودم که  دو نفر از یک دستگاه موتورسیکلت پالس مشکی پیاده شده و به سمت من آمدند ؛ ناگهان یک نفر از آنها بی هیچ مقدمه ای با چاقویی که از زیر لباسش خارج کرد ، ضربه ای را به سمت صورتم پرتاب کرد که بر اثر آن از ناحیه زیر چشم چپ دچار پارگی شدید صورت شدم . بر اثر شدت ضربه و خونریزی شدید زیر چشم قادر به هیچگونه عکس العملی در برابر سارقین نبودم و آنها نیز کیف دستی ام حاوی 500 هزار تومان وجه نقد ، مدارک شناسایی و ... را سرقت کرده و با نفر سوم که راننده موتور بود به سرعت از محل فرار کردند " .

سرهنگ کارآگاه رضا امیدی ، رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : در ادامه تحقیقات بعمل آمده در خصوص شناسایی دیگر جرایم ارتکابی ، متهمین به دهها فقره سرقت در مناطق مختلف شهر تهران بویژه در خیابان دماوند ، تهرانپارس ، نارمک ، خیابان بهار شمالی و جنوبی ، سهروردی ، کریم خان ، شریعتی ، نیروی هوایی ، رسالت و ... اعتراف کرده اند ؛ لذا از کلیه شهروندان محترم که بدین شیوه و شگرد ، توسط سرنشینان یک دستگاه موتورسیکلت پالس مشکی مورد سرقت به شیوه کیف قاپی ، زورگیری قرار گرفتند دعوت می شود تا جهت شناسایی متهمین به نشانی پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان نبرد شمالی – میدان نبرد – انتهای خیابان شهید بیدچی مراجعه نمایند . 


 اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------