اعمال شیطانی مامور آتش نشانی پس از نجات دختر 9 ساله/ سال ها سکوت دست های بسته شکسته شد + عکس



یک مأمور آتش نشانی پس از نجات یک دختر 9 ساله از آتش به او تجاوز کرد .

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، یک مأمور آتش نشانی پس از نجات یک دختر 9 ساله از آتش به او تجاوز کرد .
 
این مرد 56 ساله پس از تجاوز به قربانی او را تهدید به کشتن مادرش کرد و تأکید کرد که اگر کسی از این موضوع چیزی بداند مادرت را خواهم کشت .
 
براساس گزارش پلیس آقای " جان ام سی گین " که به عنوان یک مأمور آتش نشانی در شمال " لاناک شیر " بریتانیا به مدت 30 ساله کارکرد در ژانویه 1994 خانه ی قربانی واقع در " بلشیل " را از حریق نجات داد .
 
مرد پلیس پس از انتقال مادر قربانی که از استنشاق دود رنج می برد به بیمارستان ، دخترک را به خانه مادر خود برد و پس از بستن دهان دختر خردسال  به طور وحشیانه به او تجاوز کرد .

 

اخبار,اخبارحوادث, تجاوز جنسی


این قربانی بی گناه که حالا 30 ساله است و در گزارش خود به پلیس گفت : که من از ترس تهدیدات او به پلیس گزارش ندادم .
 
آقای " ام سی " در دفاع از خود ادعا کرد که این تهمت ها دروغ محض است و من ترجیح می دهم خود را حلق آویز کنم تا اینکه یک متجاوز به حساب بیایم .
 
در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد که همسر کنونی آقای " ام سی " از نوجوانی مورد تجاوز او بود و به ناچار با او ازدواج کرد.
 
همچنین وجود یک قربانی کودک دیگر که مشخص شد" ام سی " پس از تجاوز به او برای ساکت کردن او شرینی و آب میوه براش خرید  .این مرد که 6 مورد اتهام که شامل اذیت و آزار جنسی سوء استفاده از کودکان و تجاوز می باشد او را تهدید میکند ودر حال حاضر در بازداشت به سر می برد.


  اخبار حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------