سرقت کیف‌های پول مشتریان بانک با کمک برادر بزرگتر/ زاغ‌زن‌ها به دام پلیس افتادند + عکس



اعضای باند زاغ‌زن‌های مشتریان بانک که با همکاری یکدیگر اقدام به سرقت کیف پول می‌کردند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،‌ در مورخه 27/02/1394 فردی با مراجعه به کلانتری 153 شهرک ولیعصر به مأموران اعلام کرد که کیف دستی اش حاوی مبلغ 37 میلیون تومان وجه نقد به شیوه سرقت داخل خودرو ، در زمان پنچرگیری لاستیک خودرو سرقت شده است .

پرونده در پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ :
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع کیف قاپی به شیوه داخل خودرو و به دستور شعبه اول بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

اظهارات مالباخته :
مالباخته پس از حضور در پایگاه سوم پلیس آگاهی ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : "جهت دریافت پول به بانک شعبه نعمت آباد مراجعه و مبلغ 37 میلیون تومان وجه نقد دریافت و پس از آن به محل پارک خودرو مراجعه کردم ؛ در حین رانندگی متوجه پنچری خودرو شده اما با این وجود توقف نکرده و با همان وضعیت پنچری خودرو ، تا خیابان سپید شمالی واقع در شهرک ولیعصر ادامه مسیر دادم ؛ با اطمینان از دور شدن از شعبه بانک نعمت آباد ، کیف دستی خود را در زیر صندلی شاگرد راننده قرار گذاشته و مشغول به پنچرگیری ماشین شدم که ناگهان جوانی حدودا 35 ساله در یک لحظه و در زمان انتقال لاستیک خودرو به داخل صندوق عقب ، اقدام به سرقت کیف پول ها نمود و بلافاصله سوار یک دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا 125 شد و همراه همدستش ( راننده ی موتور ) فرار کرد .

 

اخبار,اخبارحوادث,باند زاغ‌زن‌ها

شناسایی و دستگیری اعضای گروه سارقین زاغ زن :
با توجه به شیوه و شگرد سرقت ، کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی با اطمینان از نحوه شناسایی مالباخته در داخل بانک شعبه نعمت آباد ، به بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته بانکی پرداخته و نهایتا موفق به شناسایی یکی از مجرمین سابقه دار بنام "محمدرضا . ی" ( 46 ساله ) شدند .

بررسی سوابق محمدرضا نشان داد که وی در سال های گذشته نیز به اتهام سرقت به شیوه کیف قاپی بارها دستگیر و روانه زندان شده است ؛ همچنین در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد که برادر محمدرضا بنام "علیرضا" ( 34 ساله ) نیز همانند برادر بزرگتر خود دارای سوابق متعدد در زمینه سرقت است و در طی سال های 1380 الی 1393 ، سه بار به اتهام کیف قاپی دستگیر و روانه زندان شده است .

با شناسایی "محمدرضا" و "علیرضا" به عنوان دو متهم پرونده ، مخفیگاه هر دو نفر آنها در مناطق "افسریه – 15 متری سوم" و "خاوران – خیابان هاشم آباد" شناسایی و دستگیر شدند .

محمدرضا و علیرضا پس از دستگیری و در تحقیقات بعمل آمده از آنها ، صراحتا به دهها فقره کیف قاپی به شیوه زاغ زنی اعتراف و همدست و بچه محل سابق در منطقه اتابک بنام "داوود . د" ( 42 ساله ) را نیز به عنوان عضو سوم گروه معرفی کردند که داوود نیز در منطقه اسلامشهر – خیابان زرافشان ، شناسایی و دستگیر شد .


 اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------