آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت سیل در استان‌های کشور

- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با توجه به بارش‌های رگباری و بروز سیلاب و روان آب در بسیاری از مناطق استان از هرگونه…

احتمال قتل‌های تازه در پرونده قاتل سریالی گلستان



پلیس سرگرم بررسی‌ پرونده جنایت‌هایی است که احتمال دارد قاتل سریالی قدکوتاه گلستان در آنها دست داشته باشد.

به گزارش همشهری، اين مرد تا‌كنون قتل 11نفر را به گردن گرفته و با توجه به اعترافاتش احتمال دارد كه جنايت‌هاي ديگري هم مرتكب شده باشد.

روز گذشته سردار ميرفيضي، رئيس پليس استان گلستان به همراه سرهنگ اكبري، رئيس پليس آگاهي استان در جمع خبرنگاران حاضر شدند و به بيان جزئيات دستگيري اعضاي باند سارقان مسلح كه راز 14جنايت را در سينه داشتند، پرداختند.

در اين ميان رئيس پليس گلستان با اشاره به اينكه جنايت‌هاي اين باند از سال 81شروع شده بود، گفت: در اين باند ابتدا پدري به همراه 3پسرش كه دست به سرقت‌هاي مسلحانه و قتل 2نفر زده بودند دستگير شدند و در بازجويي‌ از آنها راز جنايات مردي به نام حسين فاش شد. حسين كه در شهرستان گنبد زندگي مي‌كرد در عملياتي ضربتي دستگير شد و در بازجويي‌ها به قتل 11نفر از سال81 اعتراف كرد. او مدعي شد كه همه اين 11نفر را هنگام سرقت به قتل رسانده و آنها افرادي بودند كه در جريان سرقت اموالشان در برابر وي مقاومت كرده بودند.

حسين همچنين اعتراف كرد كه در جريان يكي از سرقت‌ها، يكي از همدستانش به نام تيمور مردي را به قتل رساند اما 2سال پيش تيمور هنگام سرقت كابل برق، دچار برق‌گرفتگي شد و بر اثر سقوط جانش را از دست داد.

 به گفته سردار ميرفيضي، اعضاي اين باند تا‌كنون به 30سرقت مسلحانه و 140سرقت عادي اعتراف كرده‌‌اند كه در جريان تحقيقات و با دستگيري تعدادي از مالخران، مقداري از اموال مسروقه كشف شد. به گفته وي تحقيقات از اعضاي اين باند زيرنظر دادستان گرگان ادامه دارد و پرونده متهمان به صورت ويژه رسيدگي خواهد شد.

براساس اين گزارش، پليس در حال حاضر با احتمال اينكه قاتل قدكوتاه علاوه بر قتل 11نفر در شهرهاي فاضل‌آباد، علي‌آباد، آق‌قلا، خان ببين، دلند، راميان و... قتل‌هاي ديگري نيز رقم زده باشد، سرگرم تحقيق براي كشف ديگر جنايات احتمالي اوست.


  اخبار حوادث  -  همشهری 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------