آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

بازداشت عامل انفجار مرگبار بمب در کتابفروشی



 عامل انفجار در کتابفروشی خیابان باکری ارومیه بازداشت شده و تحت بازجویی قرار دارد.

به گزارش ایران، سردار ناصر اصلانی فرمانده پلیس آذربایجان غربی افزود: ساعت 12 ظهر پنجشنبه در پی تماس مردم مبنی بر انفجاری در مغازه کتابفروشی در خیابان باکری، مأموران تخصصی و آگاهی در محل حادثه حضور یافته و تحقیقات لازم را به عمل آوردند.

وی در ادامه افزود: این انفجار یک کشته و چهار زخمی برجای گذاشت که زخمی‌ها توسط مردم و اورژانس به بیمارستان امام خمینی(ره) منتقل شدند.

سردار اصلانی با اشاره به بررسی‌های مأموران آگاهی و تحقیقات میدانی انجام شده، اظهار کرد: فروشنده کتابفروشی صاحب مغازه بوده و شخص مهاجم قبلاً در دادگاه طرح شکایت کرده بود. این اشخاص به مدت 15 سال در دادگستری استان پرونده داشته و اختلافات آنان ادامه‌دار بوده است.

وی در پی اعترافات مرد مهاجم بیان کرد: این شخص سال‌ها پیش از این اتفاق اقدام به تهیه دو نارنجک دستی کرده بود و قصد وی، از بین بردن فرزند فروشنده مغازه به دلیل ممانعت از مصالحه بوده که این امر عملی نشد.

سردار اصلانی گفت: این شخص نقشه شوم خود را ساعت 12 ظهر پنجشنبه در محل کتابفروشی عملی کرده و متأسفانه شاهد اتفاق دلخراش بودیم.وی عامل انفجار را نارنجک دستی دانست و گفت: باقی مانده‌ها و تکه‌های نارنجک دستی در مغازه کشف شده و مأموران در حال بررسی‌های بیشتر هستند.

در این حادثه یک نفر کشته و چهار نفر زخمی شدند که در این میان وضعیت عمومی دو نفر از مصدومان مطلوب گزارش شده و مصدوم بعدی در مراحل درمان قرار دارد.فرماندارارومیه نیز با تکذیب شایعه در ارتباط با حادثه تلخ انفجار در این شهر گفت: این اتفاق ناشی از اختلافات شخصی بوده است.

پس از انفجار ظهر پنجشنبه در خیابان باکری ارومیه و کشته شدن یک نفر و مجروحیت سه نفر دیگر، عباس حسن‌خانی با بیان اینکه حوالی ظهر پنجشنبه فردی به دنبال اختلافات شخصی با فروشنده یک مغازه در خیابان باکری ارومیه، مواد منفجره دست‌سازی را به این مغازه پرتاب می‌کند، افزود: این حادثه ناشی از یکسری اختلافات شخصی و در  راستای انتقامجویی فردی بوده و هرگونه شایعات دیگر در این زمینه تکذیب می‌شود.

اخبار حوادث  -  ایران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------