4 ماه آزار و اذیت دختر 28 ساله در لاین/ پسر خلافکار دستگیر شد



رئيس پليس فتا استان گيلان از دستگيري فردي که با سوء استفاده از نرم افزار پيام رسان " لاين "، موجب هتک حيثيت خانم 28 ساله اي در رشت شده بود، خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ "محمدخاني" رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان گيلان با اعلام اين خبر گفت: در پي ارجاع يک فقره پرونده از دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهي خانم28 ساله اي  مبني بر هتک حيثيت وي در شبکه اجتماعي لاين ، موضوع در دستورکار پليس فتا قرار گرفت.

رئيس پليس فتا استان گيلان افزود: با پي جويي هاي فني و پليسي، عامل هتک حيثيت شاکيه در شبکه اجتماعي لاين كه جواني 22 ساله اهل و ساکن رشت بود شناسايي و با هماهنگي مقام قضايي دستگير شد .

سرهنگ محمدخاني اظهار داشت: با توجه به ادله ديجيتال كشف شده، متهم به صراحت به بزه انتسابي خود و اينکه از حدود 4 ماه پيش در شبکه اجتماعي لاين با ايجاد مزاحمت و انتشار مطالب خلاف واقع شاکيه را مورد اذيت و آزار قرار داده ، اعتراف نمود که جهت سير مراحل قانوني تحويل دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان رشت شد.

رئيس پليس فتا استان گيلان در پايان با بيان اينكه حريم خصوصي و آبروي افراد خط قرمز پليس فتاست و کسي که حريم خصوص و حيثيت افراد را از طريق پيام رسان هاي موبايلي يا فضاي مجازي نقض کند با برخورد جدي، قاطع و قانوني پليس فتا مواجه خواهد شد به شهروندان توصيه کرد: در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت مجرمانه در فضاي مجازي يا پيام رسان هاي موبايلي مراتب را از طريق نشاني پليس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir يا ايميل اين پليس به آدرس Gfata@police.ir گزارش نمايند.

 اخبار  حوادث  - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------