دختر 8 ساله، قربانی اختلافات قاچاقچیان مخوف ایران شد/ شکنجه بی‌رحمانه دختر بچه بی‌گناه در کوه‌‌‌های کرمان



اخبار,اخبارحوادث,آدم‌ربایی

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: عامل اصلی آدم‌ربایی دختر بچه 8 ساله و 3 نفر از همدستانش که در انتقال و نگهداری این کودک دست داشتند، در 22 مردادماه سال جاری دستگیر شدند.

 به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین چناریان صبح امروز در نشست خبری اظهار داشت: 15 مردادماه جاری دختر بچه هشت ساله‌ای در یکی از خیابان‌های شهر کرمان در ملاءعام ربوده شد.

وی افزود: آدم‌ربایان این کودک را از شهر کرمان خارج کرده و در ارتفاعات صعب‌العبور جنوب استان کرمان زندانی کردند.

چناریان بیان کرد: با همکاری مردم و پیگیری‌های اطلاعاتی صورت گرفته توسط پلیس آگاهی استان کرمان، عامل اصلی این آدم‌ربایی و سه نفر از همدستانش که در انتقال و نگهداری این کودک دست داشتن، در 22 مردادماه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: انگیزه این ربایش، امنیتی و باج‌خواهی امنیتی‌ نبوده و دلیل آن ‌مربوط به مواد مخدر است، زیرا بستگان درجه یک این کودک به دلیل جرائم مواد مخدر در زندان به سر می‌برند.

وی عنوان کرد: ‌دو دستگاه خودرو نیز که در ربودن این کودک هشت ساله نقش داشت نیز توقیف شد.

چناریان گفت: این کودک توسط آدم‌ربایان مورد آزار و اذیت قرار گرفته و روی بدن وی آثار سوختگی وجود دارد تا با ایجاد فشارهای روحی ‌به گروگان و بستگان وی مطالبات و درخواست‌های خود را عملی کنند.

وی افزود: از همه افرادی که به نوعی با مواد مخدر به صورت آگاهانه و غیرآگاهانه ‌و یا طمع مالی ارتباط دارند، در خواست داریم دست از این کار بردارند‌، زیرا آثار و تبعات اجتماعی مواد مخدر واقعا جبران‌ناپذیر است.

 اخبار حوادث - باشگاه  خبر  نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------