آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت سیل در استان‌های کشور

- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با توجه به بارش‌های رگباری و بروز سیلاب و روان آب در بسیاری از مناطق استان از هرگونه…

رازگشایی از گروگانگیری‌های قاتل خونسرد



اخبار,اخبارحوادث,قاتل

قاتل خونسرد که در جریان سرقت‌هایش 11 نفر را در گرگان به قتل رسانده بود، در تازه ترین اعترافات خود از راز دو ماجرای گروگانگیری پرده برداشت.

به گزارش جام جم، این تبهکار و جنایتکار حرفه ای که حسین – س نام دارد از سال 77 تا 87 سرقت های مسلحانه و اعمال مجرمانه اش را همراه اعضای باند خود آغاز کرد که در جریان این سرقت ها که اغلب موتورسیکلت، خودرو، موتورهای چاه کشاورزی، کندوهای عسل و... بود،
11 جنایت را رقم زد. این در حالی بود که همدست دیگر او به نام حسین ـ د نیز همراه دو نفر از پسرانش و دو عضو دیگر باند که دستگیر شده اند به قتل دو نفر و مشارکت در سرقت های مختلف همراه همدستانش اعتراف کرد.

تحقیقات از قاتل خونسرد ادامه داشت تا این که دو روز پیش این متهم 44 ساله زبان به اعتراف گشود و راز دو فقره گروگانگیری را در جریان معامله مواد مخدر فاش کرد.

این مرد جنایتکار در باره نخستین گروگانگیری اش گفت: علاوه بر سرقت، در زمینه خریدوفروش موادمخدر نیز فعالیت داشتم. سال 80 معامله ای را با یک جوان 25 ساله در شهرستان گنبد کاووس انجام دادم که او حاضر نشد پول آن را بپردازد. بنابراین نقشه ربودن وی را طراحی و به کمک دو نفر از دوستانم اجرایی کردیم.

رفت و آمد قاچاقچی 25 ساله را مدتی زیر نظر گرفتیم تا این که روز حادثه و در فرصت مناسب مسلحانه راه را بر او بسته و وی را ربودیم. یک شبانه روز او را گروگان گرفتیم و برای آزادی این جوان با خانواده اش تماس گرفتیم و 105 میلیون تومان را که بدهی معامله موادمخدر بود از آنها طلب کردیم. خانواده وی از ترس این که او را به قتل برسانیم ، پول درخواستی را به ما تحویل دادند. متهم خاطرنشان کرد: دو سال بعد با یک قاچاقچی دیگر معامله کردم که او هم 27 میلیون تومان بدهی خود را نپرداخت. بنابراین موضوع را با چهار نفر از همدستانم در میان گذاشتم که آنها با من همراه شدند و با ربودن مرد جوان، برای آزادی وی 27 میلیون تومان از خانواده اش اخاذی کردیم.

در این مرحله با اعتراف مرد جنایتکار کارآگاهان پلیس آگاهی به تحقیقات در این رابطه ادامه دادند و توانستند دو گروگان جوان را که در سال های 80 و 82 در دام این متهم و همدستانش گرفتار شده بودند، شناسایی کنند. این دو نفر با احضار به پلیس آگاهی، در مواجهه حضوری با حسین – س او را به عنوان سرکرده باند آدم ربایی معرفی و از وی شکایت کردند و گفتند چون این متهم آنها را تهدید کرده بوده در صورت شکایت، اعضای خانواده شان را خواهد کشت، در این مدت علیه وی شکایت نکرده اند. در حال حاضر تحقیقات برای دستگیری همدستان متهم و کشف دیگر جرایم احتمالی او ادامه دارد.


 اخبار حوادث  -  جام  جم  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------