عملیات شبانه پلیس ایرانشهر قاچاقچیان مسلح را ناکام گذاشت



رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان از کشف 625 کیلو انواع مواد مخدر و انهدام باند چهار نفره قاچاقچیان مسلح در عملیات شبانه پلیس در شهرستان ایرانشهر خبر داد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، احمد اسکینی اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان ایرانشهر در راستای مبارزه مداوم با سوداگران مرگ، از فعالیت یک باند بزرگ که با استفاده از خودروهای سبک، اقدام به انتقال مواد مخدر از نقاط مرزی به یکی از روستاهای شهرستان ایرانشهر می‌کرد مطلع شده و بررسی موضوع را به طور ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان افزود: مأموران انتظامی شهرستان ایرانشهر پس از هفته ها اقدامات گسترده تخصصی و اشراف اطلاعاتی در زمینه فعالیت این باند، شب گذشته یکی از اعضای این باند را که با استفاده از یک دستگاه خودرو پژو 405 در حال تردد در محورهای فرعی بوده شناسایی و با اعزام اکیپ‎های تخصصی و یگان‌های عملیاتی،او را به همراه یک قبضه سلاح کلاش دستگیر کردند.

این مسئول تصریح کرد: مأموران در ادامه این عملیات، با شناسایی محل دپو مواد مخدر، از محل مورد نظر بازرسی کرده و ضمن توقیف دو دستگاه خودرو تویوتا وانت، یک دستگاه خودرو زانتیا و یک دستگاه پژو 405، مقدار 600 کیلو تریاک را به همراه 25 کیلو حشیش کشف و سه عضو دیگر این باند را نیز دستگیر کردند.

وی گفت: نیروی انتظامی با اجرای طرح‌های مختلف انتظامی و اشراف اطلاعاتی اجازه نخواهد داد که سوداگران مرگ و قانون شکنان دراین استان پهناور به اهداف پلید خود دست پیدا کنند.

 

 اخبار   حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------