سرقت زوج تبهکار از سالمندان با کمک دوقلوها



زوج سارق که با کمک دوقلوهای خود طلاهای زنان سالخورده را سرقت می‌کردند پس از دستگیری پرده از اقدامات مجرمانه خود برداشتند.

به گزارش جام جم، اوایل فروردین امسال زن سالخورده ای با حضور در پلیس آگاهی اصفهان از زن و مردی به اتهام سرقت طلاهایش شکایت کرد.

شاکی در اظهاراتش گفت: روز حادثه دو دختر دوقلو برایم غذای نذری آوردند. غذاها را از آنها گرفتم و خواستم تا منتظر بمانند ظرف ها را برایشان بیاورم. در همین موقع زن و مرد غریبه ای را پشت سرم دیدم. آنها دست و پایم را بستند و طلاهایم را سرقت کردند.

جستجوها برای دستگیری این زوج سارق ادامه داشت تا این که افراد دیگری که اغلب سالخورده بودند، با حضور در پلیس آگاهی شکایت هایی را در رابطه با سرقت پول و طلاهایشان توسط یک زن و مرد جوان مطرح کردند.

بررسی پرونده ها نشان داد که سرقت ها به یک شیوه رخ داده و تصاویر رایانه ای به دست آمده از زن و مرد سارق با همان دو نفری که پلیس در تعقیبش است، مطابقت دارد.

با گذشت پنج ماه از وقوع سرقت های سریالی، ماموران به سرنخ هایی دست یافتند و توانستند متهمان فراری را که قصد داشتند زن سالخورده دیگری را به دام بیندازند، دستگیر کردند.

متهم مرد در اظهاراتش گفت: من این سرقت ها را با همدستی همسرم و دو دختر دوقلوی خردسالم انجام می دادم. ابتدا همسرم با پرسه زدن در محله های شهر، زنان سالخورده را شناسایی می کرد و بعد اطلاعات آن را در اختیارم قرار می داد. با دریافت این اطلاعات چهار نفری مقابل در خانه زنان تنها می رفتیم.

وی افزود: دخترانم به بهانه این که غذای نذری آورده اند زنان صاحبخانه را فریب داده و به خانه های آنها راه می یافتند و زمانی که صاحبخانه برای بازگرداندن ظروف غذا به خانه می رفت، ما وارد می شدیم. پس از کتک زدن زنان سالخورده، پول و طلاهایشان را سرقت و فرار می کردیم و روزهای بعد طلاهای دزدی را می فروختیم.

در حالی که تحقیقات از این زوج سارق ادامه داشت، ماموران احتمال دادند آنها باید مرتکب جرایم دیگری نیز شده باشند بنابراین به تحقیقات ادامه دادند تا این که ردی از این زوج در پرونده های سرقت طلاهای دختربچه ها به دست آوردند.

با کشف این سرنخ، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد. متهمان با قبول سرقت طلاهای دختربچه ها گفتند؛ با شناسایی دختربچه هایی که طلا داشتند، اقدام به فریب آنها و سرقت طلا می کردیم.


 اخبار   حوادث  -  جام  جم 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------