کلاهبرداری خواستگار شیاد از دختر



خواستگار قلابی که با فریب دختر جوان از او 12 میلیون تومان کلاهبرداری کرده و گریخته بود در شهرستان خرم‌آباد دستگیر شد.

به گزارش جام جم، هفته گذشته دختر جوانی با حضور در پلیس آگاهی استان لرستان از مردی به اتهام کلاهبرداری شکایت کرد.

شاکی در اظهاراتش گفت: دو ماه پیش به طور اتفاقی با مرد جوانی آشنا شدم و ارتباطمان شکل گرفت. او خودش را فردی پولدار معرفی کرد و با ظاهری شیک وخودروهای مدل بالا در محل های قرار حاضر می شد. با مشاهده این وضع اعتمادم به او جلب شد. یک روز او به ملاقاتم آمد و مدعی شد باید به سفر فوری برود، اما خودرویش خراب شده و برای تعمیر آن نیاز به 12میلیون تومان دارد. من هم برای اثبات صداقتم طلاهایم را فروختم و مبلغ مورد نظر را به او دادم و قرار شد تا یک هفته دیگر پول را بازگرداند، اما دیگر از مرد خواستگار خبری نشد. تلفن همراهش خاموش است و جستجویم برای یافتن وی بی نتیجه مانده به همین خاطر مطمئن هستم او فقط دنبال کلاهبرداری از من بوده است.

همزمان با شکایت دختر جوان پرونده ای تشکیل و جستجوی پلیس برای دستگیری خواستگار کلاهبردار آغاز شد تا این که ردپای او در شهرستان خرم آباد به دست آمد و او دو روز پیش دستگیر شد.

متهم با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شد و در مواجهه حضوری با شاکی به این کلاهبرداری اعتراف کرد و گفت: متاهل هستم و دو بچه دارم. از چندی پیش دچار مشکلات مالی شده و به افرادی بدهکار شدم، بنابراین تصمیم گرفتم در پوشش خواستگار پولدار از دختران دم بخت کلاهبرداری کنم، بنابراین با ظاهری آراسته و در حالی که خودروهای دوستانم را به امانت می گرفتم سر قرار با شاکی حاضر شدم و توانستم با جلب اعتمادش از او 12میلیون تومان بگیرم. قصد شناسایی طعمه دیگری را داشتم که دستگیر شدم.


 اخبار حوادث   - جام  جم 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------