آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

توطئه مرگبار دایی و خواهرزاده برای سرقت طلای دختر جوان



مردی که با همدستی خواهرزاده‌اش و به انگیزه سرقت طلاهای دختر جوان، او را با ضربه‌های چاقو کشته و در مزرعه‌ای دفن کرده بود، جزئیات جنایت را فاش کرد.

به گزارش جام جم، عصر پنجم مرداد امسال، مردی با حضور در پلیس آگاهی شهرستان آق قلا و اعلام شکایتی عنوان کرد، خواهر 36 ساله اش برای انجام کاری از خانه شان در روستا خارج شده و بازنگشته است. تلفن همراهش نیز خاموش است و گمان می کنند اتفاقی برای او رخ داده باشد.

همزمان با شکایت این خانواده و تشکیل پرونده قضایی، مشخصات دختر گمشده و آخرین تصویر وی در اختیار پلیس قرار گرفت و جستجو برای یافتن وی آغاز شد. در این مرحله از تحقیقات، ماموران اطلاعاتی به دست آوردند که نشان می داد دختر جوان با کسی اختلاف نداشته و خانواده اش نمی دانند علت غیبت مرموز او چه بوده است.

جستجو ها ادامه داشت تا این که روز های پایانی هفته گذشته، ماموران به سرنخ هایی دست یافتند که نشان می داد زن جوان، آخرین بار سوار خودرویی بوده و پس از آن ناپدید شده است. ماموران تحقیقات را روی این موضوع متمرکز کردند و توانستند هویت راننده را شناسایی کنند. راننده جوان اهل همان روستا بود. این فرد به نام علی به عنوان تنها مظنون پرونده، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و مشخص شد از زمانی که زن جوان گم شده، او نیز به روستا بازنگشته و ناپدید شده و حتی خانواده اش خبری از او ندارند. در این مرحله از تحقیقات، ماموران مخفیگاه های احتمالی او را زیر نظر گرفتند تا این که یکشنبه بیست و پنجم مرداد امسال، توانستند آخرین مخفیگاه تنها مظنون پرونده را شناسایی کنند و با هماهنگی قضایی و اعزام به آنجا، متهم پیش از آن که فرصتی برای فرار پیدا کند، دستگیر شد.

متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شد و اظهارات ضد و نقیضی بیان کرد و مدعی شد با زن جوان آشنایی نداشته و فقط با او هم روستایی بوده و نمی داند چه بلایی برسر او آمده است. در حالی که او منکر هر گونه اطلاعاتی از سرنوشت زن گمشده بود، کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی با هماهنگی قضایی خانه این فرد را مورد بازرسی قرار دادند و گوشی متعلق به زن گمشده را در خانه وی کشف کردند.

متهم دوباره بازجویی شد و این بار که راه های فرار را بسته دید، اعتراف کرد و گفت: دختر جوان را با همدستی خواهرزاده ام به قتل رسانده ام. مقتول هم روستایی ام بود و در جریان رفت و آمد به روستا متوجه شدم او طلا همراه دارد. همین موضوع وسوسه ام کرد تا طلاهایش را سرقت کنم. روز حادثه او را در خیابان دیدم و در حالی که سوار خودرویم بودم، مقابلش توقف کردم. با او حرف زدم و مدعی شدم مادرم بیمار است و سراغ او را می گیرد. دختر جوان با اعتماد به گفته هایم سوار خودرو شد و حرکت کردم. در میانه راه، تغییر مسیر دادم که او به ماجرا شک کرد و خواست توقف کنم که توجهی نکردم تا این که مقابل یک مزرعه خارج از روستا توقف کردم. همان جا بود که خواهرزاده ام به من ملحق شد و دو نفری او را از خودرو خارج کردیم.

وی خاطرنشان کرد: دختر جوان قصد داشت از دستمان فرار کند که با چاقوهایی که همراه داشتیم، به او حمله کردیم و او را به قتل رساندیم. با اطمینان از کشته شدن دختر جوان، طلاهایش را دزدیدیم و جسدش را داخل خودرو انداختیم و با انتقال به روستایی در شهرستان بندر ترکمن در مزرعه ای اطراف روستا دفن کردیم. طلاها را که پنج میلیون تومان ارزش داشت، تقسیم کردیم و بعد آن را به طلافروشی فروختیم.

با اعتراف متهم، همدستش نیز تحت تعقیب پلیس قرار گرفت که مشخص شد وی چند هفته پیش از دستگیری دایی اش به اتهام سرقت دستگیر شده و در زندان به سر می برد. با انتقال این فرد از زندان به پلیس آگاهی، او بازجویی و منکر جنایت شد، اما زمانی که در مواجهه با دایی اش قرار گرفت، سکوت خود را شکست و اعتراف کرد در این سرقت منجر به قتل نقش داشته است.

سرهنگ علی امیریان، فرمانده انتظامی شهرستان آق قلای استان گلستان در این باره گفت: با ثبت اظهارات متهمان، کارآگاهان جنایی به محلی که جسد دختر جوان آنجا دفن شده بود، اعزام شدند و توانستند جسد را با گذشت 22 روز از جنایت پیدا کنند. در ادامه، متهمان صحنه جنایت را بازسازی کردند و تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.

 

 اخبار حوادث  -  جام  جم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------