زن32ساله بر اثر ضربات چوب توسط شوهرش کشته شد



ساعت 10 جمعه شب 29 مردادماه سال جاری مردی با جسد غرق به خون همسرش به نام سکینه به بیمارستان امام سجاد(ع) مشهد مراجعه کرد و در حالی که دستپاچه و هراسان بود از پزشکان تقاضای کمک کرد.

پزشکان با انجام معاینات ابتدایی مرگ زن جوان را بر اثر خونریزی شدید اعلام کردند و گزارش این پرونده با توجه به احتمال وقوع جنایت به پلیس 110 مشهد مخابره شد.


با گزارش این جنایت مرموز، مأموران کلانتری گلشهر مشهد خود را به بیمارستان رساندند و پس از تحقیقات ابتدایی موضوع به بازپرس ویژه قتل مخابره شد و شوهر 53 ساله این زن به عنوان تنها مظنون پرونده تحت بازجویی قرار گرفت.


اعتراف به جنایت
با دستور قاضی «احمدی‌نژاد» تحقیقات این پرونده در دستور کار مأموران ویژه قتل پلیس آگاهی خراسان رضوی قرار گرفت و مرد 53 ساله که «عوض» نام دارد در جریان بازجویی‌ها به قتل همسرش اعتراف کرد و اتهامات را پذیرفت.


به گزارش پلیس سکینه 32 ساله با همسر و دختر 16 ساله و پسران 8 و 5 ساله در مشهد زندگی می‌کردند. عوض نسبت به همسرش بدبین بود و به خاطر اختلافات شدید بارها وی را در برابر دیدگان بچه‌هایش با چوب کتک زده بود.


طبق گزارش آخرین بررسی، این زن جوان دو هفته پیش از جنایت با دست و پای شکسته در خانه‌اش زندانی بود و شوهرش با وجود وضعیت نابسامان جسمانی این زن اجازه خروج او از خانه را نمی‌داد.


  اخبار  حوادث  -  ایران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------