آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت سیل در استان‌های کشور

- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با توجه به بارش‌های رگباری و بروز سیلاب و روان آب در بسیاری از مناطق استان از هرگونه…

قاتل: زندگي‌ام قرباني خشمم شد



مرد ميانسالي كه از سه سال گذشته به اتهام قتل همسر و دختر خود در بازداشت به سر مي‌‌‌برد، صبح روز گذشته در دادگاه كيفري استان تهران محاكمه شد.

به گزارش جوان، جلسه رسيدگي به پرونده متهم 55 ساله كه سروش نام دارد در شعبه 10 دادگاه كيفري شماره يك استان تهران تشكيل شد.

ابتداي جلسه نماينده دادستان در جايگاه قرار گرفت و در شرح كيفرخواست گفت: متهم پرونده از چهاردهم آذرماه سال 91، به اتهام قتل همسر 43 ساله و دختر 22 ساله‌اش در بازداشت به سر مي‌برد. او در همه مراحل بازجويي اتهام خودش را پذيرفته و گناهكاري وي محرز است. در ضمن رئيس قوه قضائيه به عنوان ولي قهري طفل صغير زن 43 ساله مطالبه ديه كرده است.

پس از آن متهم به دستور قاضي قربان‌‌زاده، در جايگاه قرار گرفت و اتهامش را قبول كرد. او در شرح ماجرا گفت: يك روز كه در محل كارم مشغول كار بودم پسرعمه‌ام تماس گرفت و گفت: شنيده‌ام كه مي‌خواهي دخترت را شوهر بدهي. پرسيدم چه كسي اين حرف را گفته است. مدعي شد كه همسرم به او و خانواده‌اش خبر داده. وقتي ماجرا را با همسرم در ميان گذاشتم گفت:دخترمان از مدتي قبل با پسري به نام فريد دوست شده و حالا فريد مي‌خواهد به خواستگاري بيايد. از اينكه همه چيز را از من كه سرپرست خانواده بودم، پنهان كرده بودند عصباني شدم. از همسرم خواستم ماجرا را فراموش كند و ديگر حرف فريد را به ميان نكشد اما همسرم گفت اگر من مخالفت كنم فريد و دخترمان از خانه فرار مي‌كنند.

 وقتي اين حرف را زد كينه همسرم را به دل گرفتم و تصميم به جدايي گرفتم. روز حادثه وقتي وارد خانه شدم ديدم كه دخترم در حال گريه است و مادرش بالاي سرش ايستاده. نمي‌دانستم چه كار كنم. داشتم ديوانه مي‌شدم. عصبانيتم فروكش نمي‌كرد. وقتي مشاجره‌مان بالا گرفت، به آشپزخانه رفتم و چاقويي برداشتم و به آنها ضربه زدم كه فوت شدند. به خاطر يك لحظه عصبانيت زندگي‌ام را از دست دادم.

متهم در آخرين دفاع از خود گفت: با اينكه همسرم در اين اتفاقات مقصر بود اما من قصد قتل او را نداشتم. مي‌دانم اشتباه كرده‌ام. حالا هم پشيمانم و از هيئت قضايي درخواست كمك دارم. قاضي قربان‌‌زاده بعد از ختم جلسه با اعضاي دادگاه وارد شور شد.


اخبار حوادث - جوان 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------