قطار شهری مشهد جان یک عابر پیاده را گرفت



برخورد یک عابر پیاده شب گذشته با قطار در حال حرکت در مشهد مقدس منجر به فوت یک جوان ۳۲ ساله شد.

به گزارش مهر، مقارن ساعت ۲۰ و چهل دقیقه شامگاه یکشنبه حدفاصل ایستگاه هفت تیر  و صدف یک جوان ۳۲ ساله با قطار شهری مشهد برخورد کرد که این تصادم مرگ این جوان را رقم زد.

در همین رابطه سخنگوی شرکت بهره برداری قطارشهری مشهد با تایید این خبر اظهار کرد: شب گذشته مرد جوانی با حدود ۳۲ سال سن که قصد داشت از عرض خیابان و از حریم ریل قطارشهری حدفاصل دو ایستگاه هفت تیر به سمت صدف اقدام به تردد کند با قطار شهری برخورد کرد و جان خود را از دست داد.

میثم زارع بیان کرد: متاسفانه این فرد به جای عبور از پل عابر پیاده هنگام عبور از نرده های حفاظ حریم مترو با نقض حریم ریلی در اثر برخورد با بدنه واگن اول قطار شهری جان خود را از دست داد.

وی با تاکید بر این که تمام نکات ایمنی درسیستم حمل و نقل ریلی قطار شهری رعایت شده است افزود: راهبر قطارشهری با رعایت تمام نکات ایمنی در این حادثه اقدام به توقف اضطراری قطار کرد اما به دلیل نبود نور کافی در محل و با وجود توقف اضطراری این عابر پیاده با بدنه کناری واگن قطارشهری برخورد کرد.

وی افزود: مرگ این جوان در شب گذشته موجب اخلال در سرویس دهی قطار شهری برای مدتی کوتاه شد و با حضور عوامل انتظامی در صحنه و تحویل جسد به پزشکی قانونی سرویس دهی به شهروندان در این خط از سر گرفته شد.


  اخبارحوادث  - مهر  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------