انتقام‌جویی مرگبار از پسرعمو بخاطر اخراج از کار/ قاتل به زودی اعدام می‌شود



پسر جوانی كه در یك انتقامجویی مرگبار پسرعمویش را به قتل رسانده بود، با حكم دادگاه كیفری به قصاص محكوم شد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، نهم مهر ماه سال 93 ماموران پلیس در جریان وقوع یك درگیری مرگبار قرار گرفتند و بلافاصله موضوع را در دستور كار خود قرار دادند و با حضور در محل حادثه در خانه ای در تهرانپارس به تحقیق در این رابطه پرداختند.

با حضور ماموران مشخص شد كه پسر جوانی در مقابل خانه اش از سوی پسرعمویش مورد حمله قرار گرفته و با ضربات چاقو كشته شده است.

همسایه ها به پلیس گفتند: قاتل، پسرعموی مقتول است. امروز او سر کوچه منتظر بود تا پسرعمویش از محل کار برگردد. وقتی مقتول آمد متهم مقابل در رفت و به محض اینکه مقتول از در خانه بیرون آمد با چاقو به او ضربه ای زد و فرار کرد.

با این اظهارات كارآگاهان به دنبال متهم فراری گشتند و در نهایت او را شناسایی و دستگیر كردند.

وی در بازجویی ها با اعتراف به قتل پسرعمویش گفت: من و پسرعمویم نقاش ساختمان بودیم. اما بعد از مدتی من اخراج شدم و پسرعمویم را مقصر می دانستم. برای همین به فکر انتقام افتادم. وقتی از دوستان پسرعمویم می‌شنیدم که او هر روز سرکار می‌رود بیشتر عصبانی می‌شدم. به همین خاطر به فکر انتقام افتادم. برای همین روز حادثه به خانه آنها رفتم و او را زدم.

با این اعترافات پرونده این پسر برای رسیدگی به شعبه دهم دادگاه كیفری استان تهران فرستاده شد و صبح 2 روز گذشته متهم در این شعبه محاكمه شد.

در این جلسه اولیای دم درخواست قصاص كردند. سپس متهم به هیات قضایی گفت: روز حادثه در حالیكه از پسرعمویم كینه داشتم، وقتی با او روبه‌رو شدم او به من ناسزا گفت. من هم کنترل اعصابم را از دست دادم و چند ضربه به او زدم. اما واقعا قصد کشتنش را نداشتم.

با این اظهارات در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شدند و متهم را به قصاص محکوم کردند.


 اخبار حوادث  - باشگاه خبر نگاران 
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------