آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

عاملان قتل‌های سریالی در شمال و جنوب دستگیر شدند



قاتلان بی‌رحم که دست به جنایت زده بودند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به دنبال پیدا شدن خودروی سوخته در دره شهدای ارومیه که حکایتی از جنایتی هولناک می‌داد، پرونده‌ای به صورت ویژه  در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

ماموران که در بررسی از خودروی سوخته جسدی را پیدا کردند که با ضربات چاقو به قتل رسیده و سپس به همراهش خودروش به آتش کشیده شده بود.

همچنین در همان روز خبر دیگری واصل شد که در حوزه رشکان ارومیه نیز یک جسد مشاهده شده و ماموران آگاهی بلافاصله در محل حاضر شده و متوجه شدند که فردی 58 ساله با چاقو به قتل رسیده است که تحقیقات میدانی توسط ماموران شروع شد.

با توجه به اینکه در چند روز قبل نیز از بندر لنگه از توابع شهرستان بوشهر اعلام شده بود که دو تا قتل با همین شیوه در ان شهرستان انجام شده است ، موضوع با تحقیقات شبانه روزی و با شیوه های فنی و با امکانات ویژه و بسیار دقیق توسط ماموران آگاهی بررسی شد.

در گام‌های بعدی کارآگاهان دریافتند که عاملان این جنایت‌ها مشترک می‌باشد، لذا سریعا موفق شدند محل مخفیگاه متهمان را که در یک باغ خارج از شهر مهاباد،‌ پیدا کنند.

3 متهم اصلی به همراه صاحب باغ که نقشی در قتل‌ها نداشت دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شدند.

سردار ناصر اصلانی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: اعتراف کردند که در شهرستان نائین یک نفر و در بندر لنگه دو نفر را نیز به قتل رسانده اند.


اخبار حوادث  -  باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------