تعرض به یک توریست در کافی‌شاپ/ ضرب و شتم دختر مست تا سر حد مرگ + تصویر



اخبار,اخبار حواد ث, تجاوز جنسی

یک مرد اهل " بریتانیا " به اتهام تعرض به یک خانم توریست بازداشت شد .

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، آقای " نیک لی کوک " 25 ساله به یک خانم 22 ساله در یک حمله وحشیانه تعرض کرد .

براساس گزارش پلیس این خانم که به عنوان یک توریست در " جنوب شهر کامپوت" به سر می برد و در خانه ای ییلاقی ساکن شد بعد از گذراندن جشن و مهمانی شبانه در حالی که مست بود هنگام برگشتن به خانه حدود ساعت 11 شب ، 21 آگوست مورد حمله وحشیانه این مرد قرار گرفت و وقتی توسط 2 خانم پیدا شد از جراحت های بسیار رنج می برد و به بیمارستان انتقال یافت .

پزشکان بیمارستان در گزارش خود گفتند که کبودی های بسیار و جراحت های متعدد در همه ی قسمتهای بدن قربانی دیده می شود و بسیار شوکه شده است به طوری که قادر به صحبت کردن نیست .

پلیس برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر از دوستان قربانی که در بیمارستان حضور یافتند گزارش گرفت .

صاحب ،خانه های اجاره ای آقای " مایلز " اهل " استرالیا " در گزارش خود به پلیس گفت : بازداشت آقای " کوک " یک اشتیاه است محض است زیرا  او مجرم نیست .

او در ادامه افزود: قبل از حادثه آقای " کوک " به همراه قربانی در حال قدم زدن به سمت رودخانه بودند و بعد از چند دقیقه به کافی شاپ برگشتند و قربانی در حالی که مست بود به اتاقش برگشت و این در حالی بود که آقای "کوک " در کافی شاپ ماند و برای اثبات حرفهای خود فیلم دوربین کافی شاپ را به پلیس داد .

همچنین ادعا کرد که قربانی خودش را زخمی کرده است و کسی به او تعرض نکرده است اما پلیس به بازداشت آقای " کوک " اسرار کرد و برای روشن شدن جزئیات این واقعه او را تا اطلاع ثانوی در بازداشت نگه داشت .

 

 اخبار حوادث  - باشگاه خبر نگاران   

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------