سه بار اعدام مجازات قاتل پسر معلول و دو زن



حكم سه بار قصاص مرد جوانی که ویلای زن صیغه‌ای‌اش در دماوند را به آتش كشید و موجب مرگ یک پسر معلول و دو زن میانسال شده بود در دیوان عالی کشور تایید شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،  دوم تیر سال 91 ماموران در جریان وقوع یك اتش سوزی در دماوند قرار گرفتند و بلافاصله موضوع را در دستور كار خود قرار دادند و با حضور در محل حادثه به تحقیق در این رابطه پرداختند.

با حضور ماموران مشخص شد كه یك خانه ویلایی متعلق به زنی جوان به آتش كشیده شده و تمام مهمانان آن در میان شعله های آتش مانده اند.

پس از خاموش شدن این آتش مشخص شد كه پسری به نام "خلیل" که معلول جسمی بود و دو زن میانسال به نام‌های "فروغ" و "محبوبه" که برای تفریح به باغ رفته بودند، كشته شده اند.

در ادامه تحقیقات نشان داد كه صاحب ویلا با مردی به صورت موقت ازدواج كرده و با هم اختلاف داشتند. برای همین روز حادثه این مرد با ورود به باغ همسر صیغه ای اش آنجا را به آتش كشیده است. برای همین این مرد بلافاصله دستگیر شد.

وی به ماموران گفت: چند وقت پیش با این زن آشنا شدم و او را به عقد موقتم درآوردم اما او با کارهایش باعث شد تا شرکتم را از دست بدهم و از همسرم جدا شوم. او زندگی مرا خراب کرده بود و دیگر جواب تلفن‌هایم را نمی‌داد. به همین دلیل به ویلای او در دماوند رفتم تا با او صحبت کنم که متوجه شدم در ویلا میهمانی برپاست. من گالن بنزینی را که همراه داشتم روی خودم ریختم تا خودکشی کنم اما ناگهان ویلا آتش گرفت. گمان می‌کنم آتش‌سوزی به خاطر انفجار بخاری داخل ویلا رخ داده بود.

با اعتراف این مرد پرونده وی برای رسیدگی به دادگاه كیفری فرستاده شد و قضات دادگاه پس از برگزاری جلسه محاكمه حكم به سه بار قصاص متهم دادند.

صبح 2 روز گذشته این حكم در شعبه 24 دیوان عالی کشور تایید و قرار است این مرد به‌زودی اعدام شود.


  اخبار حوادث - باشگاه خبر نگاران   

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------