آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

مرد رزمی‌کار اجازه نداد چند مرد به همسرش تجاوز کنند/ بازداشت متجاوزان استراحتگاه‌های جاده‌ای



مردانی که با قصد آزار و اذیت و اخاذی از زوج ها در استراحتگاهی در جاده رفسنجان کمین کرده بودند و انتظار طعمه هایشان را می کشیدند، آخرین نقشه شان نقش بر آب شد.

به گزارش خبرآنلاین؛ این 5 نفر که پاتوقشان در این استراحتگاه جاده ای بود درحالی در اجرای نقشه شان برای تعرض و اخاذی از زوج جوان ناکام ماندند که تصور نمی کردند شوهر این زن، رزمی‌کار باشد. این افراد با تصور اینکه زوج ها با هم نسبت شرعی و قانونی ندارند و به همین دلیل هم شکایتی نمی کنند، اقدام به آزار و اذیت و اخاذی از طعمه ها می کردند.

اواخر اردیبهشت ماه امسال بود که 5 مرد جوان در حالی که زخمی شده بودند به یکی از بیمارستان‌های شهر رفسنجان منتقل شدند. با این حال مردی که این افراد را به بیمارستان آورده بود روایت عجیبی از علت زخمی شدن آنها داشت.

از آنجایی‌که جرایم ارتکابی از سوی این افراد تاکنون به صورت دقیق، معلوم و محرز نشده بود نزدیک به 5 ماه طول کشید تا خبر آن به رسانه ها راه پیدا کند.

این مرد در اظهاراتش عنوان کرد که خودش این افراد را با چاقو زخمی کرده و با طرح این مساله، مسئوولان بیمارستان طی تماسی با مرکز فوریت های پلیسی 110 انها را در جریان موضوع قرار دادند.

پس از حضور ماموران پلیس در بیمارستان مرد جوان در اظهاراتش گفت: با همسرم در جاده رفسنجان در حال حرکت بودیم. به میانه راه که رسیدیم ماشین را به کناری زدم تا کمی استراحت کنیم و گلویی تازه کنیم. در همین حین که داشتم دست و صورت خودم را می شستم متوجه حضور 5 مرد در اطرافمان شدم که حالت مشکوکی داشتند.

او گفت: کمی منتظر ماندم و متوجه شدم که شکم درست است. این افراد قصد اخاذی از من و آزار و اذیت ما را داشتند. با این حال من رزمی کارم و تا حدی با فن دفاع شخصی آشنا هستم. وقتی که آنها با چاقو به سمت من و همسرم آمدند من هم از خودم دفاع کردم و چاقو را از دستشان گرفتم و در حین درگیری با آنها چند ضربه به آنها زدم.

در پی اظهارات این زوج جوان مبنی بر حمله این افراد به آنها و دفاع مشروعشان از خود و با هماهنگی های قضایی این افراد برای بازجویی به اداره آگاهی منتقل شدند.

متهمان دربازجویی ها عنوان کردند که با تصور اینکه افرادی که به این استراحتگاه می آیند عمدتا با هم دوست هستند و رابطه قانونی و شرعی ندارند و به همین دلیل از آنها شکایت نمی کنند تصمیم گرفتند که از آنها اخاذی کرده و زنان را مورد اذیت و آزار قرار دهند.

در ادامه بازجویی ها مشخص شد که پیش از اینکه این افراد در آخرین نقشه شان با مرد رزمی کار مواجه شوند از چند زوج جوان به همین شیوه اخاذی کرده و پول و موبایلشان را از آنها گرفته اند،  ولی شکایتی علیه آنها ثبت نشده بود.

متهمان این استراحتگاه را تبدیل به پاتوق شان کرده بودند و با کمین کردن و پاییدن زوج های جوان با تصور اینکه آنها با هم نسبتی ندارند و به مراجع قضایی شکایتی نمی کنند، اقدام به ارتکاب این جرایم می کردند.

پیگیری‌ها حکایت از آن دارد که این افراد سوء پیشینه ای ندارند. در حال حاضر دو تن از آنها که زخم های عمیق تری داشتند در بهداری زندان تحت مداوا قرار دارند و مابقی به قید وثیقه تا روشن شدن سایر ابعاد پرونده آزاد هستند.

 اخبارحوادث - خبرآنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------