آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت سیل در استان‌های کشور

- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با توجه به بارش‌های رگباری و بروز سیلاب و روان آب در بسیاری از مناطق استان از هرگونه…

قتل هولناک دوست قدیمی با ضربات چکش/ جسد قربانی پس از 5 ماه در جنگل پیدا شد + تصویر



اخبار,اخبار حوادث, جنایت

جسد یک قربانی پس از 5 ماه در جنگل پیدا شد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،جسد آقای " نیکولاس کولینز" 30 ساله پس از اعتراف شریک جرم و گفتن محل پنهان کردن جسد توسط پلیس در ماه آپریل یافت شد .

براساس گزارش پلیس آقای" کولنیز " توسط دوست خود آقای " همیش استوارت مورای " با همدستی نامزدش خانم " مارین پکهام " در نوامبر 2012 در خانه جنایت کار واقع در شهر " کنز استرالیا " توسط یک چکش به طرز وحشتناکی به قتل رسید .

در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد که خانم " پکهام " که مادر 2 فرزند بود به همراه مادر خود در خانه اش واقع در " کنز " زندگی می کرد و با آقای " مورای " که یک مصرف کننده مواد مخدر بود نامزد بود و بیشتر وقتها با او در خانه ی خود به مصرف مواد مخدر می پرداخت .

خانم " پکهام " پس از متهم شدن به عنوان شریک جرم در به قتل رساندن آقای" کولنیز " و محکومیت 5 سال زندانی حقیقت این جنایت را با جزئیات برای پلیس شرح داد .

او در گزارش خود بیان کرد آقای " کولنیز " و " مورای " در یک بحث و نزاع با یکدیگر درگیر شدند و " مورای " جنایت کار برای دفاع از خود چکش که وسیله کارش بود برداشت و با ضربات متعدد بر سرقربانی باعث مرگ او شد .

"پکهام " در ادامه افزود " مورای " چشمهای " کولینز " را با یک پیچیدن نوار چسب به دور سر او پوشاند و بازهم شروع به وارد کردن ضربات به سر اوکرد به طوری که " مورای " و "کونیز" هر دو غرق در خون بودند .

وی افزود،من هم که ترسیده بودم ،احساس کردم که مجبورم به نامزد خود کمک کنم و شروع به تمیز کردن محل جنایت کردم و به کمک او جسد " کولنیز " را داخل یک لحاف پیچیدم و در صندلی عقب خودرو انداختیم و آن را به شمال جنگل‌های " کوئیزلند " انداختیم .

" پکهام " در پایان افزود قبل از انداختن او در یک چاله " مورای "لباسهای او را در آورد و چشمهای او را نیز باز کرد اما او کاملا مرده بود سپس با آب رود خانه آثار خون را که بر روی دست و لباس هایمان بود پاک کردیم  و به خانه ی " مورای " رفتیم .

پلیس در ادامه افزود ؛آنها با دریافت گزارش گم شدن قربانی 3 ماه بعد از به قتل رسیدن او؛ شروع به جستجوی او کردند اما بی فایده بود تا اینکه با اعترافات " پکهام " پس از 5 ماه بقایای جسد را که جمجمه آن براثر ضربات شدید آسیب دیده بود یافتند .


اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------